کتاب به سوی موفقیت

To success
رازها و راهکارهای موفقیت - 5 جلدی
کد کتاب : 32272
شابک : 978-9642021796
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1884
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 5

معرفی کتاب به سوی موفقیت اثر عباس رحیمی

مجموعه ۵ جلدی به سوی موفقیت اثر نشر جمال می باشد.آیا سرمایه بر گرانبها تر از عمر و زندگی وجود دارد؟ آیا همه در زندگی خود موفق هستند؟
کتاب زندگی موفق به ما می آموزد چگونه از اساسی ترین سرمایه خود، بهترین استفاده را کنیم.سایر کتب های این مجموعه نیز چگونه موفق بودن را به ما اموزش می دهد.
اساسی ترین سرمایه هر کسی عمر و زندگی اوست.سرمایه ای که همه توانایی های دیگر در بستر او معنا پیدا میکند.همچنین گذر عمر و سپری شدن سرمایه زندگی در اختیار انسان نیست.
عمر میگذرد و زندگی رو به پایان میرود. ما تنها میتوانیم در شیوه استفاده از آن تصمیم گیری کنیم.اما آیا همه از این سرمایه گرانبها و خدادادی به خوبی استفاده میکنند؟
آیا کسانی که بر زندگی خود افسوس بخورند ندیده اید؟اینان کسانی هستند که راز و رمز موفقت در زندگی را نمی دانسته اند. یا در استفاده از روش های موفقیت سستی و کوتاه کرده اند.
عباس رحیمی در مجموعه ۵ جلدی به سوی موفقیت،که توسط نشر جمال به چاپ رسیده است به بیان نکاتی در رابطه با موفقیت در زندگی پرداخته است.تفاوت ویژه این اثر با سایر کتاب های موفقیت، تفاوت در جهان بینی آن هاست.
همین نکته کافی است که ما با تهیه این کتاب ها با نگاه جدید آشنا شویم.در این کتاب با نگاه دینی و الگو گیری از اهل بیت به عنوان موفق ترین انسان های تاریخ، راز و رمز موفقیت ترسیم شده است.اما در سایر کتاب ها بیشتر منظور از موفقیت، موفقیت مادی و اقتصادی است.

کتاب به سوی موفقیت