کتاب حکایت نامه پیامبر

The story of the Prophet
کد کتاب : 32401
شابک : 978-9651142673
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 935
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حکایت نامه پیامبر اثر غلامرضا حیدری ابهری

کتاب حاضر ویراست جدید کتاب «حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف» است.
کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) مجموعه ای جامع از حکایات زندگی حضرت محمد(ص) است که از بین بیش از 200 جلد کتاب حدیثی و تاریخی گردآوری شده است.
هدف از تألیف چنین اثری، آشنا ساختن مشتاقان پیامبر بزرگوار اسلام با سیره اخلاقی و تربیتی ایشان بوده است. در این مجموعه، تصویر نسبتا جامعی از جنبه های گوناگون زندگی آن حضرت ارائه شده و در قالب موضوعاتی متنوع، پیام های زندگی ساز آن الگوی جاویدان، در دسترس شیفتگان سیرة نبوی قرار گرفته است. با مطالعة کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) با پیامبری آشنا می شوید که تاریخ ساز بوده و نه تاریخ دار که صرفا متعلق به چهارده قرن پیش باشد. با خواندن حکایات این مجموعه، به روشنی در می یابید که نمی باید و البته هرگز نیز نمی توان شخصیت پیامبر را در مدینه عصر آغازین اسلام محدود ساخت. اثر حاضر توصیف مدینه فاضلة مورد نظر اسلام است که درس آموزی از آن به هیچ زمان و زمین و نه هیچ عصر و نسلی محدود نیست.

کتاب حکایت نامه پیامبر

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...
دسته بندی های کتاب حکایت نامه پیامبر