کتاب سر دلبران

Serr-e Delbaran
عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده
کد کتاب : 32531
شابک : 978-6006722047
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سر دلبران اثر امیرحسین بانکی فرد

"سر دلبران" به قلم "امیرحسین بانکی فرد"، "عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده" را برمی‌شمرد. خانواده، بنیادی‌ترین جزء و هسته‌ی واقعی در ساختار جامعه است که سلامت آن موجب سلامت روان و رشد فکری جامعه می‌شود. زندگی از دو وجه برخوردار است: یک وجه سختی و مشکل، دغدغه و غم و فشارهای مختلف روحی و جسمی است و وجه دیگر لذت، رشد، پیشرفت، آسایش خاطر، خوشحالی، خشنودی و شادی است؛ به تمام جنبه‌های خوشایند نامبرده، تنها در حالتی می‎توان دست یافت که با شکل دادن ارتباطات مناسب و نشاط‌بخش در خانواده، رشد و پیشرفت این روابط هدف قرار گرفته باشد.
همه ما آرزوی داشتن خانواده‌ای دلپذیر و سرزنده را داریم که بخشی از این خواسته، با انتخاب همسر مناسب و تشکیل خانواده مناسب میسر می‌شود؛ اما مهمترین قسمت آن، با تحکیم خانواده و انجام کارهایی است که پس از تأسیس این نهاد مقدس باید انجام دهید. "سر دلبران" به قلم "امیرحسین بانکی فرد" به شما کمک می‌کند که "عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده" را شناسایی کنید و به کار ببندید.
در هر فصل بخشی گنجانده شده تا خواننده با مطالعه آن به درک بهتر و گسترده‌تری از موضوعات دست یابد و با منابع ارزشمند دیگر آشنا شود. همچنین باید تاکید کرد که برخی از احادیث به کار رفته در این اثر برگرفته از کتاب‌های مهمی هستند که جزء منابع مهم مسلمین، در مساله‌ی تشکیل و تحکیم خانواده به شمار می‌روند. در مجموعه "سر دلبران" نوشته‌ی "امیرحسین بانکی فرد"، به موضوعاتی مانند خانواده‌های موفق و معیارهای آنها، آرامش و شفقت خانوادگی، حسن نیت، سخنان دلنشین، شکیبایی و اطاعت، سازگاری و اصول و آرمان‌های متعالی خانواده می پردازد.

کتاب سر دلبران

امیرحسین بانکی فرد
دکتر امیر حسین بانکی پور فرد شهرت به بانکی در سال 1349 در استان اصفهان دیده به جهان گشود و با توجه به علاقه وافری که به علوم دینی داشتند در سال 1361 وارد حوزه گردیدن و تا مقطع سطح 2 اقدام به تحصیل نمودند. از جمله اساتید ایشان می توان به آیات: مصباح یزدی، فیاضی، کلباسی، اکبریان، آیت اللهی، مجتبوی، گلشنی، احمدی اشاره نبود ایشان علاوه بر مدرک حوزوی دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات - فلسفه اسلامی در سال 1376 از دانشگاه تربیت مدرس تهران و همچنین مدرک دکترای فلسفه غرب می باشند از ایشان آثاری نیز به ...
قسمت هایی از کتاب سر دلبران (لذت متن)
در حقیقت اتفاقات ناگواری که فقط به سادگی یک تصور و گمان به زندگی ما راه یافته اند، به همان سادگی می توانستند از زندگی ما دور بمانند سوء ظن، بدی ها را تثبیت و حسن ظن، بدی ها را ناپدید می کند.