کتاب احساسات کودک من

My Child's Emotions
(چگونه مدیریت احساسات را به کودکان خود بیاموزیم؟)
کد کتاب : 33364
شابک : 978-6009890187
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب احساسات کودک من اثر فاطمه غنی پور

در کتاب "احساسات کودک من" نوشته فاطمه غنی‌پور، والدین آموزش می‌بینند که چگونه احساسات خود و فرزندانشان را به بهترین شکل مدیریت کنند.

یکی از مهارت‌های اساسی که کودکان برای رشد متعادل و سالم باید بیاموزند، مهارت‌های عاطفی هستند. این مهارت‌ها مجموعه‌ای از توانمندی‌ها مرتبط با احساسات را در برمی‌گیرند؛ مهارت‌هایی مانند شناختن احساسات خود و دیگران از روی نشانه‌های ظاهری همچون حالت چهره و بدن، درک موقعیت‌هایی که احساسات مختلف را در ما ایجاد می‌کنند، توانایی مدیریت و کنترل احساسات و صحیح بیان آنها به شیوه‌ای که هم در نظر دیگران مقبول و پذیرفته شود و هم نیازهای درونی ما را برآورده کند.

کتاب "احساسات کودک من" حاوی مطالب مفیدی درباره رشد اجتماعی-عاطفی کودکان است؛ اهمیت رشد اجتماعی-عاطفی کودکان، چگونگی ایجاد این رشد و تسهیل آن، همین‌طور مفاهیم مرتبط با دلبستگی و انواع آن، مراحل رشد دلبستگی در کودکان، تربیت عاطفی کودک، و نحوه‌ی تنظیم عواطف در کودکان را بررسی می‌کند. والدینی که کودکانشان در آستانه‌ی شناخت خود و برقراری ارتباط عاطفی با اطرافیانشان قرار دارند، می‌توانند از اطلاعات ارزشمند این کتاب بهره‌مند شده و برای رشد سالم و موثر فرزندان خود تلاش کنند.

کتاب احساسات کودک من