کتاب نگرانی شبیه ابر است

Worries are Like Clouds
کد کتاب : 33368
مترجم :
شابک : 978-6009859436
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نگرانی مثل ابر است
Worries are Like Clouds
چی مثل چیه ؟
کد کتاب : 107822
مترجم :
شابک : 978-6009621682
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نگرانی شبیه ابر است اثر شونا آینز

این مجموعه به مسائل عاطفی که کودکان با آنها روبه‌رو می‌شوند می‌پردازد و به آنها اجازه می‌دهد تا احساسات و مشکلات کودکان راحت‌تر با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته شود. این کتاب‌های تصویری زیبا نمونه‌های ساده‌ای از تفکر مثبت را به اشتراک می‌گذارند که کودکان می‌توانند در موقعیت‌های روزمره به کار ببرند.
در کتاب "نگرانی شبیه ابر است"، شونا آینز بهره‌گیری از دانش خود در حوزه علم روانشناسی را به کمک شناخت بهتر کودکان از احساسات خود تبدیل کرده است. این اثر، علاوه بر ارتقاء دیدگاه ما نسبت به شناخت کودکان، به تبیین و تفکر درباره احساس نگرانی می‌پردازد و به تجزیه و تحلیل مشکلات این حالت پرداخته است. نهایتا، با بهره‌گیری از سبکی شیرین و کودکانه، راهکارهایی موثر و کارآمد برای غلبه بر این احساس ناراحت‌کننده را به ارمغان آورده است. این کتاب با بهره‌گیری از مفاهیم پیچیده روانشناسی، توانسته است موضوعات پیچیده را با یک زبان ساده و قابل فهم بیان کند، در نتیجه تاثیرگذاری و ارتقاء دانش مخاطبان خود را تضمین می‌کند.

کتاب نگرانی شبیه ابر است

شونا آینز
شونا آینز (Shona Innes) روانشناس بالینی و قانونی است و سالهاست تجربه کمک به دیگران را دارد. و همچنین فردی سازی مداخلات روانشناختی برای طیف وسیعی از افراد و رفتارها را انجام می دهد.
قسمت هایی از کتاب نگرانی شبیه ابر است (لذت متن)
بعضی روزها بی نظیرند. روزهایی که خورشید زیبا می تابد و ما را دعوت می کند از خانه بیرون برویم؛ روزهایی برای دویدن، پریدن و بازی کردن در هوای آزاد. بعضی روزها پشت سر هم می خندیم و ورجه و ورجه می کنیم؛ روزهایی که صورتمان از شادی حسابی سرخ می شود. بعضی وقت ها تمام روز پیش دوستان و خانواده مان هستیم؛ عزیزانی که خیلی دوستمان دارند و کنارشان احساس می کنیم بچه ای خاص، عزیز و ارزشمند هستیم. بعضی روزها به قدری خوبند که دوست داریم برای همیشه نگهشان داریم؛ طوری که آرزو می کنیم کاش می شد داخل یک بطری بمانند و هربار خواستیم، دوباره سراغشان برویم.