کتاب در محاصره احمق ها

Surrounded by Idiots
شناخت آدم هایی که نمی توانیم بشناسیم
کد کتاب : 33432
مترجم :
شابک : 978-6227291063
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

در محاصره ابلهان
Surrounded by Idiots
چهار گونه رفتار انسانی
کد کتاب : 53701
مترجم :
شابک : 978-6222462482
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

محاصره شده با احمق ها
Surrounded by Idiots
کد کتاب : 61181
مترجم :
شابک : 978-6222206796
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

در محاصره ی احمق ها
Surrounded by Idiots
کد کتاب : 63663
مترجم :
شابک : 978-6004613477
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

در محاصره ی احمق ها : چهار الگوی رفتاری در انسان ها
Surrounded by Idiots
نحوه ی ایجاد روابط کاری (و شخصی) با دیگران
کد کتاب : 93226
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭‭978-6229410950‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در محاصره احمق ها اثر توماس اریکسون

کتاب در محاصره احمق ها با عنوان فرعی " شناخت آدم هایی که نمی توانیم بشناسیم " نوشته توماس اریکسون است.
این کارشناس ارتباطات و نویسنده پرفروش ، خود را وقف درک عملکرد مردم کرد و اینکه چرا ما اغلب برای برقراری ارتباط با انواع خاصی از مردم تلاش می کنیم.

این کتاب فوق العاده بیش از 1.5 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است. این یک روش ساده و در عین حال پیشگامانه برای ارزیابی شخصیت افرادی است که با آنها ارتباط برقرار می کنیم. بر اساس چهار تیپ شخصیتی (قرمز ، آبی ، سبز و زرد) ، و بینش هایی در مورد چگونگی "شناخت خود" ما فراهم می کند.

اریکسون به شما کمک می کند خودتان را بهتر درک کنید ، مهارتهای ارتباطی و اجتماعی خود را بهبود ببخشید ، با اطمینان تعارض را مدیریت کنید ، با رئیس و تیم خود پویایی را بهبود ببخشید و از افرادی که با آنها سر و کار دارید و آنها را مدیریت می کنید بهترین نتیجه را بگیرد. وی همچنین ترفندهای ساده ای در مورد زبان بدن ، بهبود ارتباط کتبی ، مشاوره در مورد اینکه چه زمانی باید عقب نشینی کنید یا چه موقع پافشاری کنید ، و چه موقع بلند حرف بزنید یا ساکت شوید را به اشتراک می گذارد.
این کتاب به شما کمک می کند تا اطرافیان خود را درک کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید ، حتی افرادی که در حال حاضر فکر می کنید فراتر از هرگونه درک هستند.

کتاب در محاصره احمق ها

توماس اریکسون
توماس اریکسون متولد 19 سپتامبر 1965 ، متخصص ارتباطات است. او با سازمان های در حال توسعه در زمینه ی رهبری و مدیریت کار می کند. وی بیش از پنج هزار مدیر اجرایی کارآمد تربیت کرده است. توماس چندین کتاب علمی مشهور در زمینه ارتباطات و رفتار انسان نوشته است.
قسمت هایی از کتاب در محاصره احمق ها (لذت متن)
حرف عجیبی زدم؟ پس بگذارید بیشتر توضیح بدهم. هر سخنی که به کسی بزنید از فیلتر ذهنی او عبور می کند: اشارات، اطلاعات جانبدارانه و متعصبانه، پیش فرض ها و پیش انگاره های ذهنی. آنچه از سخنان شما باقی می ماند پیامی است که او درک می کند و می فهمد. به دلایل متفاوت، پیام شما آن گونه دریافت می شود که شنونده می خواهد؛ یعنی بعد از تفسیر و تعبیر او فهمیده می شود. در پایان، پیام به گونه ای به مخاطب منتقل می شود که با قصد و منظور شما به کلی تفاوت دارد. طبعا آنچه از فحوای پیام شما فهمیده می شود بستگی به کسی دارد که حرف شما را می شنود. به ندرت کسی پیام شما را دقیقا به همان گونه می فهمد که شما قصد بیانش را داشته اید.

شاید ناراحت کننده باشد که بدانیم ما به عنوان گوینده و تولیدکنندهٔ پیام کنترل اندکی بر میزان درک و فهم شنونده از آن پیام داریم. مهم نیست شما چه مولفه هایی را برای ترغیب ذهن شنونده به درک صحیح تر و دقیق تر پیامتان به کار ببرید. هرچه بکنید، برای درک دقیق و صحیح پیام از سوی شنونده کاری از دستتان برنمی آید. این یکی از چالش های متعدد در برقراری ارتباط بین افراد است. شما که نمی توانید کارکرد ذهنی مخاطبتان را تغییر دهید. با وجود این، بسیاری از مردم هم می دانند انتظار چه نوع رفتاری را از طرف مقابل دارند و هم به آن رفتار حساس اند. پس اگر جوری رفتارتان را تعدیل کنید و کردارتان را تغییر دهید که بتوانید انتظار طرف مقابلتان را برآورده سازید ارتباطی موثرتر و تعاملی موفق تر خواهید داشت.

وقتی زمینه و حوزهٔ ارتباط شما با کسی امن باشد، یعنی انتظارات او را برآورده کنید، طرف مقابل بهتر می تواند شما را درک کند. مخاطب به جای آنکه آگاهانه یا ناآگاهانه بکوشد به رفتار ارتباطی شما واکنش نشان دهد، باید نیروی خود را صرف درک پیام شما بکند. پس همه باید منعطف باشیم و بتوانیم روش های ارتباطی مختلفی را به کار بگیریم تا وقتی با کسی متفاوت با ما ارتباط برقرار می کنیم، خودمان را با او تطبیق دهیم. اینجا حقیقت دیگری نمایان می شود: مهم نیست از چه شیوه ای برای برقراری ارتباط استفاده می کنید؛ شما فردی همیشه در اقلیت هستید. مهم نیست رفتارتان چگونه باشد؛ اکثر آدم هایی که در اطرافتان به سر می برند رفتاری متفاوت با شما دارند. شما نمی توانید رفتار دلخواه خودتان را ملاک ارتباط آنها قرار دهید. ارتباط خوب و متعامل ارتباطی مطلوب و مبتنی بر انعطاف و توانایی شما در برآورده کردن نیازهای طرف مقابل است. دانستن و درک شیوهٔ رفتاری طرف مقابل و روش ارتباطی او منجر به گمانه زنی های عالمانه دربارهٔ شیوهٔ واکنش او در موقعیت های مختلف می شود. این درک، قابلیت و توانایی شما را در ورود به قلب و ذهن طرف مقابل افزایش می دهد.