کتاب سفر به نهایت

Son
کد کتاب : 33546
مترجم :
شابک : 978-6226652124
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سفر به نهایت اثر عایشه کولین

عایشه‌ کولین، نویسندهٔ مشهور ترک، در سال 1941در خانواده‌ای سطح بالا در استانبول به دنیا آمد. پدرش مهندس ارشد عمران بود و مادرش نوهٔ یکی از وزرای دولت عثمانی. او اولین اثرش را در سال 1984 انتشار داد و پس از آن آثار متنوعی خلق کرد که موفقیت‌های بسیاری برایش به همراه داشتند. یکی از رمان‌هایش به نام Nefes Nefese فقط در امریکا بیش از 250 هزار نسخه فروش رفت. کولین مدتی پیش به ایران هم سفر کرده و در جریان ترجمۀ کتاب‌هایش به زبان فارسی قرار گرفته است.
«سفر به نهایت» داستان آن‌هایی است که مجبورند به‌جای عشق، به امید اکتفا کنند، داستان رودخانه‌هایی که در راه رسیدن به دریا با هم تلاقی می‌کنند، داستان تصادف‌ها، هماهنگی‌ها، جدایی‌ها، فراموش‌نکردنی‌ها و داستان آدم‌هایی که آرزو می‌کنند گره‌های کور باز شوند.

کتاب سفر به نهایت

عایشه کولین
عایشه کولین (به ترکی استانبولی: Ayşe Kulin) (زاده ۲۶ اوت ۱۹۴۱) نویسنده داستان کوتاه، فیلمنامه‌نویس و رمان‌نویس زن ترک است.کولین در سال ۱۹۴۱ در استانبول به دنیا آمد. پدر او، موهیتین کولین، اصالت بوسنیایی داشت و یکی از اولین مهندسان عمران در استانبول بود که شرکت تأسیسات هیدرولیک دولتی (DSİ) را تأسیس کرد. مادرش سیتاره هانیم، چرکس و نوه یکی از وزرای اقتصاد عثمانی بود.
قسمت هایی از کتاب سفر به نهایت (لذت متن)
همین که زنگ پیغام تلفن بلند شد، با گوشه چشم به تلفنی که بالای سر "هاکان" بود نگاهی انداختم. احتمالا، از یکی از همان کارهایی که برایشان ثبت نام و فرم پر کرده جواب رد رسیده بود. داشت دوش می گرفت. صدایش کردم اما نشنید. یعنی باز کنم و ببینم؟ به سمت تلفن خم شدم و صفحه را لمس کردم. چیزهایی به انگلیسی نوشته شده بودند. داشتم آماده می شدم آن را بخوانم که داخل اتاق ظاهر شد. گفتم: برایت پیغام آمد. اصلا حواسش نبود. دوباره تکرار کردم. گفت: بعدا نگاه می کنم و بعد از این که کمی در اتاق چرخ زد، تلفن را برداشت و بیرون رفت. به نظرم، نمی خواست در حضور من چیزهایی که در پیغام نوشته شدده بودند بخواند و...