کتاب کوچینگ

Brilliant Coaching
مربیگری درخشان (کتاب های حوزه ی کسب و کار)
کد کتاب : 33589
مترجم :
شابک : 978-6227251173
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کوچینگ اثر جولی استار

هر مدیر و رهبر این توانایی را دارد که یک مربی درخشان باشد.
کتاب کوچینگ ، تعامل ، یادگیری و عملکرد افراد را افزایش می دهد. مربیگری یک مهارت رهبری لازم است که به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را از تیم خود بگیرید. مربیگری در محل کار می تواند بسیار قدرتمند باشد و به افراد و شرکت ها در رسیدن به اهدافشان کمک کند. این به سرعت به مهارت رهبری لازم تبدیل می شود و در اینجا چگونگی پیدا کردن مهارت در این زمینه آورده شده است. کتاب کوچینگ نشان می دهد که چگونه می توانید آن را به دست آورید.
با اتخاذ روشهایی که به طور خاص در تجارت توسعه یافته و اثبات شده است ، خواهید فهمید که یک رهبر یا مدیری که می تواند مربی باشد ، چه کاری لازم است که انجام دهد و نیز یا می گیرید که در سناریوهای روزمره از اصل مربیگری ساده استفاده کنید. با کتاب کوچینگ ، توانایی مربیگری درونی خود را فعال کرده و به سرعت نتیجه ی رضایت بخش آن را ببینید. در کتاب کوچینگ خواهید آموخت که:
از توانایی خود به عنوان مربی مطمئن شوید.
مهارت های اصلی مربیگری را عملی کنید.
عملکرد را در محل کار خود افزایش دهید
استفان آر کاوی ، نویسنده کتاب 7 عادت افراد بسیار موثر در مورد کتاب کوچینگ نوشته است:
"نکات بسیار موثر در مورد اصول مربیگری که با مثالها و تمرینهای واقعی در سراسر کشور پشتیبانی می شوند. ابزاری "درخشان" برای موفقیت. "

کتاب کوچینگ

جولی استار
جولی استار مربی و مشاور مدیریت بسیار محترمی است که با سازمانها و افراد مختلف همکاری می کند.وی دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه تجارت و مدیریت تغییر در فرصت ارائه شده توسط افراد است.
قسمت هایی از کتاب کوچینگ (لذت متن)
مربیگری موثر عملکرد افراد را اصلاح می کند. همچنین آنها را ترغیب میکند که خودشان بیندیشند، اقدام کنند و درنهایت چیزی یاد بگیرند. در مقام یک مدیریا رهبر، اینکه فردی خبره یا با استعداد باشید، کافی نیست. برای ایجاد نتایج پایدار، مدیران باید بتوانند استعدادها و خروجی های افراد را گسترش دهند، اما نه با افزایش کنترل و نظارت دقیق تر برآنها، بلکه مدیر باید بتواند کاری کند که افراد بهترین خودشان باشند، مثلا با کم کردن میزان اعمال کنترل برآنها در مقام یک مدیر در نقش مربی، در مدت گفت وگوها میتوانید بر فرد یا وظیفه یا موقعیتی که درباره آن صحبت میکنید، تمرکز داشته باشید؛ بدین ترتیب شما قادر خواهید بود به جای اینکه خودتان موضوع را حل و فصل کنید برای پیشبرد اوضاع به توانایی های افراد تکیه کنید.

کول به کمک همین ایجاد رقابت، خود را از این تله رهانید. البته این حرکت را بسیار مخفیانه و زیرپوستی انجام داد. او می گوید: «در ابتدا، تمام همکارانم به عقل من شک کرده بودند، چون به نظرشان خیلی زمانبر و پرهزینه بود؛ اما الان همه دارند همین کار را می کنند. شما به این روش، با اشخاص زید ملاقات می کنید و آشنا می شوید و با انواع و اقسام مفاهیم صنعتی نیز آشنا خواهید شد. در برخی موارد دیگران متقاعدتان می کنند و قبول می کنید که حق آنهاست و یاد می گیرید عوامل تمایز و برتری شرکتهای دیگر را به درستی ارزیابی کنید. البته، هیچ کدام از این ها تنها با هم صحبتی با یک نفر به وجود می آید.