کتاب الهام بخش

Inspired
راز و رمزهای خلق محصولات الهام بخش (کتاب های مثبت نیویورک تایمز)
کد کتاب : 43291
مترجم :
شابک : 978-6227251470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 406
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب الهام بخش اثر مارتی کاگان

یاد بگیرید که محصولاتی را طراحی کنید، بسازید، و مقیاس بندی کنید که مصرف کنندگان از آن سیر نشوند. موفق‌ترین شرکت‌های فناوری امروزی - آمازون، گوگل، فیس‌بوک، نتفلیکس، تسلا- چگونه محصولاتی را طراحی، توسعه و به کار می‌گیرند که عشق میلیاردها نفر را در سراسر جهان به دست آورده اند؟ شاید تعجب آور باشد که آنها این کار را بسیار متفاوت از اکثر شرکت های فناوری انجام می دهند. در کتاب "الهام بخش" ، رهبر فکری مدیریت محصول فناوری، مارتی کیگان، یک کلاس عالی در مورد چگونگی ساختار و کارکنان یک سازمان محصول پر جنب و جوش و موفق و نحوه کشف و ارائه محصولات فناوری که مشتریان شما دوست دارند - و برای کسب و کار شما مفید خواهد بود در اختیار خوانندگان قرار می دهد. با بخش‌هایی در مورد گردآوری افراد و مجموعه مهارت‌های مناسب، کشف محصول مناسب، پذیرش یک فرآیند موثر و در عین حال سبک وزن، خوانندگان می‌توانند اطلاعاتی را که یاد می‌گیرند استفاده کنند و فورا از آن‌ها در سازمان خود بکار گیرند و به طور چشمگیری محصول خود را بهبود بخشند.
اولین نسخه این کتاب که ده سال پیش منتشر شد، خود را به عنوان مرجع اصلی برای مدیران محصولات فناوری تثبیت کرد و تقریبا امروزه در قفسه‌های همه شرکت‌های محصولات فناوری موفق در سراسر جهان یافت می‌شود.

کتاب الهام بخش

مارتی کاگان
مارتی کاگان (Marty Cagan) یک مدیر محصول مستقر در Silicon Valley است و بیش از 20 سال تجربه با رهبران صنعت از جملهeBay ، AOL ، Netscape Communications و Hewlett-Packard دارد. مارتی نویسنده کتاب "الهام بخش: چگونه برای ایجاد محصولی که مشتری آن را دوست دارد" که تکنیک های ایجاد محصولات برنده را ارائه می دهد، است.
قسمت هایی از کتاب الهام بخش (لذت متن)
در دنیای فناوری معمولا شرکت ها را در سه دسته قرار می دهیم: استارتاپ ها، شرکت های در مرحلۀ رشد و شرکت های اقتصادی. در اینجا نحوۀ مشخص کردن این دسته ها و چالش های موجود در هرکدام را به طور خلاصه مطرح می کنم. با اندکی تساهل، «استارتاپ» را یک شرکت تولید محصول جدید تعریف می کنم که هنوز به تناسب محصول با بازار دست نیافته است. تناسب محصول با بازار یکی از مهم ترین مفاهیمی است که در صفحات آینده به توضیح آن خواهم پرداخت، اما اکنون همین قدر بگویم که یک استارتاپ هنوز در حال تلاش برای دستیابی به محصولی است که بتواند نیروی محرکۀ یک کسب وکار عملی و قابل رشد باشد. در استارتاپ نقش مدیرمحصول معمولا توسط یکی از هم بنیان گذاران ایفا می شود. معمولا کمتر از ۲۵ مهندس در قالب یک تا چهار-پنج تیم محصول فعالیت می کنند. واقعیت وجودی استارتاپ این است که شما در مسابقه ای برای رسیدن به تناسب محصول و بازار هستید، قبل از اینکه منابع مالی تان به اتمام برسد. تا زمانی که بتوانید به محصول قدرتمندی برسید که نیازهای یک بازار اولیه را تأمین کند، هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد؛ بنابراین بیشترین تمرکز شرکت های جوان لزوما روی محصول است. استارتاپ ها معمولا برای مشخص کردن اینکه شرکت می تواند محصولی ضروری را کشف و ارائه کند یا خیر، بودجه های اولیۀ محدودی دارند. هرچه به اتمام منابع مالی نزدیک شوند، پرشتاب تر شده و تیم و رهبر آن ناامیدتر خواهند شد.