کتاب گرایش های هنر (…ایسم ها)

Isms: Understanding Art
کد کتاب : 34273
مترجم :
شابک : 978-9648913279
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گرایش های هنر (…ایسم ها) اثر استفان لیتل

کتاب "گرایش های هنری" راهنمای مناسبی برای دوستداران گالری و موزه است که علاقه عمومی به هنر دارند ، اما لزوما هیچ آموزش رسمی در هنرهای تجسمی ندیده اند.
با خواندن این کتاب قابل حمل و ضروری ، هرکسی می تواند از طریق آشنایی با موزه های معتبر جهان و مجموعه های هنری بزرگ ، اطلاعات مقدماتی و مهمی راجع به گرایشات هنری مختلف بدست آورد.
استفان لیتل با استفاده از یک سبک آموزنده و جذاب با لحنی غیررسمی و صریح ، هر یک از "ایسم" های متعددی را که برای تعریف هنرهای معاصر بکار می روند، تشریح می کند.
ایسم هایی که غالبا برای تازه کار ها و عموم گمراه کننده اند. او آنها را با اصطلاحات ساده توضیح می دهد.
خوانندگان تشویق می شوند که سبک ها را به جای تعریف های سخت دانشگاهی ، به عنوان ابزاری مفید برای مکالمه و اکتشاف در نظر بگیرند و به جای اینکه فقط به یک ایده مفهومی بپردازند ، با خود هنر ارتباط برقرار کنند.

هر فصل به یک دوره تاریخی هنری اختصاص دارد و با مقدمه ای شروع می شود که توضیح می دهد چه زمانی فلان جنبش هنری برای اولین بار شکل گرفته است.
بقیه فصل به بخشهای مختلفی تقسیم شده است که مهمترین هنرمندان و آثار آن دوره را نشان می دهد ، کلمات کلیدی مرتبط و تصویرگری که به بهترین وجه ویژگیهای متمایز را نشان می دهد. این ساختار قابل درک این امکان را برای هر خواننده فراهم می کند که درک روشنی از کلاسیسم یا کوبیسم هنگام بازدید از یک گالری داشته باشد.

کتاب گرایش های هنر (…ایسم ها)

استفان لیتل
دکتر استفان لیتل متولد 1954 یک دانشمند هنر ، مدیر موزه و هنرمند آسیایی آمریکایی است.پدر لیتل زبان شناس و وابسته فرهنگی دولت ایالات متحده بود. h, در اندونزی ، کامبوج ، برمه و ترکیه بزرگ شد و تا 11 سالگی در ایالات متحده زندگی نمی کرد. او در ابتدا فیزیک هسته ای خواند ، اما رشته خود را به هنر چینی تغییر داد. وی مدرک لیسانس خود را از دانشگاه کرنل در سال 1975 ، مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس در سال 1977 و دکترای تخصصی از دانشگاه ییل در سال 1987 دریافت کرد. او مقام های موزه داری ...
دسته بندی های کتاب گرایش های هنر (…ایسم ها)