کتاب راهنمای بالینی طرح واره درمانی

The Schema Therapy Clinician's Guide
مرجع کامل درمان انفرادی، گروهی و تلفیقی برای ذهنیت های طرح واره ای
کد کتاب : 34815
مترجم :
شابک : 978-6002005793
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای بالینی طرح واره درمانی اثر جوآن فارل

کتاب «راهنمای بالینی طرح واره درمانی» یک منبع بالینی کامل برای روان درمانگرانی است که طرحواره درمانی، طرحواره درمانی گروهی یا ترکیبی از هر دو را به روشی ساختاریافته و مقرون به صرفه اجرا می کنند. نویسندگان جلسات انفرادی و گروهی آماده را همراه با دست نوشته های بیمار ارائه می دهند.
کتاب «راهنمای بالینی طرح واره درمانی» منبعی منحصر به فرد که جلسات طرحواره درمانی آماده فردی و گروهی را ارائه می دهد که در بین حالت های طرحواره مرتبط است و به پزشکان اجازه می دهد آنچه را که نیاز دارند انتخاب کنند یا یک برنامه کامل فردی و گروهی را اتخاذ کنند که می تواند در طیف وسیعی از طول درمان از شش دوره ارائه شود. کتاب «راهنمای بالینی طرح واره درمانی» به درمان با هدف قرار دادن حالت های طرحواره ناسازگار به جای اختلالات خاص می پردازد، بنابراین انعطاف پذیری بالینی را افزایش می دهد و از طریق تغییر در طبقه بندی تشخیصی ماندگاری را تضمین می کند.

دستورالعمل ها و نکات گام به گام را برای درمانگران، همراه با انبوهی از منابع بالینی منحصر به فرد از جمله اسکریپت های نمونه، جزوه ها، تمرین های جلسه، فرم های تکلیف و مواد بیمار ارائه می دهد.
نیاز فعلی به درمان‌های بالینی موثر را برآورده می‌کند که می‌تواند اثرات ملموسی را در زمان و بودجه ارائه دهد.

کتاب راهنمای بالینی طرح واره درمانی

جوآن فارل
دکتر جوآن فارل، رمزگذار موسسه Schema Therapy Midwest-Indianapolis Center و مدیر تحقیقات مرکز درمان و اختلال شخصیت بی مرز، دانشگاه ایندیانا - دانشگاه پوردو ایندیاناپولیس (IUPUI) است.
دسته بندی های کتاب راهنمای بالینی طرح واره درمانی