کتاب طرحواره درمانی (جلد 1)

Schema Therapy
راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی
کد کتاب : 34952
مترجم :
شابک : 978-9644960178
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

طرحواره درمانی (جلد 2)
Schema Therapy
راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی
کد کتاب : 34953
مترجم :
شابک : 978-6002000477
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طرحواره درمانی (جلد 1) اثر جفری ای یانگ

کتاب طرحواره درمانی (جلد 1) (راهنمای کاربردی برای متخصصین بالینی) که برای پاسخگویی به چالشهای جدی درمان اختلالات شخصیت و سایر مشکلات پیچیده طراحی شده است ، ترکیبی از روشهای شناختی-رفتاری اثبات شده با عناصر سایر روشهای درمانی گسترده است.

این کتاب که توسط دو نفر از پزشکان برجسته نوشته شده است . همچنین اولین متن اصلی برای پزشکان بالینی است که مایل به یادگیری و استفاده از این روش محبوب هستند.

این کتاب دارای روش های ابتکاری برای مفهوم سازی سریع موارد چالش برانگیز است. از جمله پروتکل های دقیق برای درمان اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت خودشیفته. این کتاب با مثالهای بالینی متعددی مسائل را تشریح کرده است.

با استفاده از شناخت درمانی ، این روش ابزاری را برای مقابله با بسیاری از مشکلاتی که مردم در زندگی روزمره با آنها روبرو هستند فراهم می کند.
به عنوان مثال ، کسی که دارای یک طرح انزوای اجتماعی / بیگانگی است ، باور خواهد داشت که از جانب دیگران طرد شده است ، اما اغلب به روشهایی برای ایجاد یا تشدید این انزوا دست به عمل خواهد زد. این کتاب که راهنمای کاملی برای استفاده از طرحواره درمانی است ، نشان می دهد که چگونه می شود این الگوهای ناسازگار را بشناسید و بر آنها غلبه کنید.

کتاب طرحواره درمانی (جلد 1)

جفری ای یانگ
جفری ای. یانگ به عنوان دکترای دانشکده گروه روانپزشکی دانشگاه کلمبیا فعالیت می کند. او مدیر مرکز درمانی شناختی نیویورک و همچنین انستیتوی الگو درمانی است. او الگو درمانی را پایه گذاری کرد و از بنیانگذاران آکادمی شناخت درمانی است. او طی 25 سال گذشته کارگاه های آموزشی درمورد درمان های شناختی و الگویی را ارائه داده و به طور مداوم ارزیابی های برجسته ای را در سطح بین المللی به دست آورده است. دو کتاب اصلی، "الگو درمانی: راهنمای پزشک ، برای متخصصان سلامت روان" ، و "زندگی خود را دوباره بیافرینید" کتاب ...
نکوداشت های کتاب طرحواره درمانی (جلد 1)
Recommended for the clinician as well as the researcher
برای پزشک و همچنین محقق توصیه می شود
Cognitive Behavioral Therapy Book Reviews

This is a superb volume, reflecting many years of astute clinical and theoretical work by very able clinicians....It should appeal to psychotherapy integrationists from many traditions
این کتاب فوق العاده ای است ، منعکس کننده سالها کار بالینی و نظری دقیق توسط پزشکان بسیار توانمند ....
Psychotherapy Research

قسمت هایی از کتاب طرحواره درمانی (جلد 1) (لذت متن)