کتاب مجموعه آلفرد هیچکاک و سه کارآگاه

Alfred Hitchcock and The Three Investigators Series
(6جلدی)
کد کتاب : 36009
مترجم :

شابک : 978-0001616950
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 926
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 6

معرفی کتاب مجموعه آلفرد هیچکاک و سه کارآگاه اثر مجموعه ی نویسندگان

مجموعه آلفرد هیچکاک و سه کاراگاه درباره ی سه کاراگاه به نام های ژوپیتر جونز قد کوتاه قوی هیکل و تقریبا چاق است و کاراگاه دوم پیت کرنشاو ، قد بلند و اندامی ورزیده دارد و کاراگاه سوم باب اندروز ، لاغر و بیشتر اهل مطالعه است. آنها در راکی بیچ در کالیفرنیا زندگی می کنند منطقه ای کوچک در ساحل اقیانوس آرام که با هالیوود فاصله چندانی ندارد.
قرارگاه آن ها کاروان خانگی متحرکی است که در محوطه کالاهای اسقاطی هوشمندانه از انظار پنهان شده است. این سمساری منحصر به فرد متعلق به عمو و زن عمو ژوپیتر است که ژوپیتر با آنها زندگی می کند. این سه کاراگاه معماهای پیچیدهای را حل می کنند و در مواقع خطر از پلیس راکی بیچ کمک می گیرند تا کمکشان کند.
این کتاب و دیگر کتاب های از این مجموعه بسیار هیجان انگیز است و هر لحظه از داستان اتفاقی تازه می افتد و حدس پایان داستان بسیار مشکل و حتی میتوان گفت غیر ممکن است. هوش ژوپیتر در حل معماها و شجاعت پیت و تحقیق های راه گشای باب باعث می شود که شما تا داستان را تمام نکرده کتاب را زمین نگذارید.
در بعضی از قسمت های داستان شخصیت هایی که وارد داستان می شوند کمی تخیلی است و درک و هضم آنها مشکل است. و در پایان تمام داستان ها سه کاراگاه به دیدن آلفرد هیچکاک می روند و تمام ماجرا را برایش تعریف می کنند. یکی از قسمت های جالب آشنایی با خصوصیات مردمی است که در اطراف راکی بیچ زندگی می کنند که گاه به کمک سه کاراگاه می آیند و گاه بر علیه سه کاراگاه هستند. در کل اگر به داستان های هیجان انگیز که هر لحظه در آن اتفاقی تاز و معمایی تازه گشوده می شود علاقه دارید حتما این مجموعه را بخوانید.

کتاب مجموعه آلفرد هیچکاک و سه کارآگاه