کتاب مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش اول)

Empire of Storms
(امپراطوری طوفان ها)
  • 15 % تخفیف
    350,000 | 297,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 36140
مترجم :
شابک : 978-6222190576
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 365
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش دوم)
Empire of Storms
(امپراطوری طوفان ها)
  • 15 % تخفیف
    339,000 | 288,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 36141
مترجم :
شابک : 978-6222190699
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش اول) اثر سارا جی ماس

پادشاهی ها با هم برخورد خواهند کرد.
مسیر طولانی برای رسیدن به تاج و تخت در آستانه ی جنگ برای افلین گالاتینیوس تنها آغاز شده است. وفاداری ها شکسته و خرید و فروش شده اند ، دوستان از دست رفته و به دست آمده اند و کسانی که جادو دارند با کسانی که ندارند خود را متفاوت می یابند.
ایلین در حالی که در اعماق قلبش به همراهی با شاهزاده جنگجو و بودن در کنارش قسم خورده است ، و نیز با وفاداری اش به تک تک افرادی که تصمیم دارد آنها را نجات دهد ، از تمام نیروی خود در اعماق وجودش استفاده می کند تا از کسانی که دوستشان دارد محافظت کند. اما همانطور که هیولاها از وحشت گذشته بیرون می آیند و نیروهای تاریک آماده ادعای تملک دنیای او می شوند ، تنها شانس برای نجات در تلاش ناامیدانه ای نهفته است که می تواند پایان تمام آن چیزهایی باشد که برای الین بسیار عزیز است.
در جلد پنجم این مجموعه ، قسمت اول از امپراطوری طوفان ها، پرفروش ترین مجموعه ی نیویورک تایمز یعنی سریر شیشه ای ، الین مجبور است برای اینکه دنیای اریلا از هم پاشیده نشود ، انتخاب کند که چه چیزی و چه کسی را فدا کند.
سریر شیشه ای مجموعه ای حماسی و فانتزی است که کتاب های زیر، هر کدام در دو قسمت را شامل می شود: اریکه ی شیش ای، تاج نیمه شب، وارث آتش، دشنه ی آدمکش، ملکه ی سایه ها و امپراطوری طوفان ها.

کتاب مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش اول)


ویژگی های کتاب مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش اول)

نامزد جایزه بهترین کتاب فانتزی نوجوانان گودریدز سال 2016

سارا جی ماس
سارا جی ماس ​​(متولد 5 مارس 1986) یک نویسنده فانتزی آمریکایی است که برای سریال های فانتزی تخت شیشه ای و دادگاه خار و گل رز شناخته شده است. تا سال 2021، او بیش از دوازده میلیون نسخه از کتاب‌هایش فروخته است و آثارش به 37 زبان ترجمه شده است.ماس در 5 مارس 1986 در شهر نیویورک متولد شد. او در قسمت غربی منهتن بزرگ شد. او در کودکی از خلق داستان هایی بر اساس افسانه ها یا افسانه های رایج لذت می برد. او همچنین در دوران جوانی خود به نوشتن داستان های تخیلی Sailor Moon می پرداخت.در سال 2008، ماس از کا...
نکوداشت های کتاب مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش اول)
Impossible to put down.
غیر ممکن است بتوانید این کتاب را زمین بگذارید.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A must-read for lovers of epic fantasy and fairy tales.
کتابی ضروری برای طرفداران حماسه های فانتزی و قصه های پریان.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب مجموعه سریر شیشه ای 5 (بخش اول) (لذت متن)
«الینا» دست آزادش را در فضای خالی بین شان بالا آورد. جادوی خام درونش در هیبت آتش و آب بین انگشتانش رقصید، بعد پیچ و تاب خورد و به یخ بدل شد. هر چند، جادویش مثل جادوی پدرش چاهی بی انتها از قدرت نبود و در قیاس با آن، چشمه ای ناچیز به حساب می آمد که از مادر به ارث برده بود. الینا تکرار کرد: ما نمی تونیم توی این جنگ پیروز بشیم. چهره ی گوین در نور جادوی خاموش روشن شد و ادامه داد: اما می تونیم شکست رو یه کم به عقب بیندازیم. ظرف یکی دو ساعت می تونم از دره رد بشم. بعد انگشتانش را مشت و جادو را خاموش کرد و...