کتاب نایب کنسول

Le Vice-consul
کد کتاب : 3632
مترجم :
شابک : 978-9642071074
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نایب کنسول اثر مارگریت دوراس

مارگریت دوراس نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس، مقاله نویس و فیلمساز تجربی بوده است. کتاب "نایب کنسول" نوشته اوست که توسط "قاسم روبین" به فارسی برگردانده شده است. چاپ دوم این کتاب در سال 1400 به همت نشر "اختران" منتشر شده است. این کتاب به قلم مارگریت دوراس هم اکنون در وبسایت ایران کتاب قابل دسترس است و شما می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.
رمان‌های اولیه دوراس از نظر شکل نسبتا متعارف بودند و به‌خاطر «رمانتیسم» خود توسط نویسنده همکار ریموند کوئنو مورد انتقاد قرار گرفتند. با این حال، به مرور کار او تجربی تر شد و متن های خود را تجزیه کرد تا به آنچه گفته نشده اهمیت روزافزون بدهد. او با جنبش ادبی نوروم فرانسه مرتبط بود، اگرچه به طور قطع به هیچ گروهی تعلق نداشت.

کتاب نایب کنسول

مارگریت دوراس
مارگریت دوراس با نام کامل مارگریت ژرمن ماری دونادیو، نویسنده و فیلم ساز فرانسوی است. برخی از منتقدان ادبی لقب «بانوی داستاننویسی مدرن» را به او دادهاند. او در طول دوران فعالیت ادبی و هنری خود، بیش از ۱۹ فیلم ساخت و ۶۰ کتاب شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، اقتباس، فیلمنامه نوشت.دوراس در ۴ آوریل ۱۹۱۴ در خانوادهای فرانسوی در هندوچین، مستعمره ی سابق فرانسه و ویتنام فعلی زاده شد. او دو برادر بزرگتر از خود داشت. در سال ۱۹۲۹، مارگریت به منظور تحصیل در دوره ی دبیرستان به سایگون رفت. در همان زمان ب...