کتاب ان ال پی در 21 روز

NLP in 21 Days
کد کتاب : 36504
مترجم : علی شادروح
شابک : 978-9643112721
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 455
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ان ال پی در 21 روز اثر مجموعه ی نویسندگان

"ان ال پی در 21 روز" کتابی است از "هری آلدر" و "بریل هیتر" که در آن تلاش می کنند تا رویکردهای دگرگونی فردی را در 21 فصل و 21 روز ارائه دهند. بر اساس پیشگفتار کتاب، امروزه اندکند افرادی که تاثیر ان ال پی یا برنامه‌ریزی عصبی-کلامی، بر بهبود تمام بخش‌های زندگی را انکار کنند. یکی از پیش فرض های کلیدی ان ال پی این است که "نقشه نشانگر سرزمین نیست" و این گزاره، به برداشتی که هر انسان از جهان اطراف خود دارد، برمی‌گردد. ما می‌توانیم از موقعیت‌های خود برای گسترش حوزه ذهنی استفاده کنیم، غیرممکن‌ها را در ذهن عملی کنیم و تصویری واقعی از خود به نمایش بگذاریم.
همه این نقشه ها سرانجام ما را به یک نقطه مبدأ واحد می رسانند، که چیزی جز خود ما نیست. ان ال پی همه موانع را برداشته و ما را با قدرت های ذهن آشنا می کند. در"ان ال پی در 21 روز" از "هری آلدر" و "بریل هیتر"، تمام پیش فرض های ان ال پی پوشش داده می‌شود. در این کتاب خواننده درمی‌یابد که افراد چگونه زندگی خود را می‌گذرانند و چطور به هدف دست پیدا می‌کنند. خواننده راز شناسایی خواست‌های واقعی خود را کشف می‌کند و راه و روش دوست پیدا کردن را می‌آموزد. او فنون ارتباط عمیق را یاد می‌گیرد و دنیایی را که متعلق به اوست درک می‌کند و پس از پی بردن به چگونگی تحول جهان اطراف خود، قدرت و اهمیت زبان را در می‌یابد.
در"ان ال پی در 21 روز" از "هری آلدر" و "بریل هیتر"، مخاطب یاد می‌گیرد که چطور عمیق‎تر بنگرد و به چشم‌اندازی متفاوت دست پیدا کند. او با تکنیک‌های مدیریت زمان، چگونگی انتخاب، اندیشه‌ی ماورای چارچوب و برتری فردی آشنا می‌شود و راهبردهای موثری را پیرامون این باور که اگر سایرین قادر به انجام کاری هستند، پس او نیز می‌تواند آن را انجام دهد، یاد می‌گیرد. این کتاب همچنین شیوه‌ی رویارویی با احساسات منفی را نیز می‌آموزد و احساس برتری آنی به خواننده می‌دهد.

کتاب ان ال پی در 21 روز

دسته بندی های کتاب ان ال پی در 21 روز
قسمت هایی از کتاب ان ال پی در 21 روز (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: امروزه در سطح جهان این موضوع پذیرفته شده است که ان . ال . پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی برای بهبود بخشیدن به کلیه جوانب زندگی قدرت زیادی دارد؛ از جمله می تواند روابط شخصی را بهبود بخشد، پیشرفت شغلی را باعث شود، در پیشبرد مذاکرات و صحبت در برابر جمع به کار آید، به تلفظ درست کلمات یاری رساند، محاسبات ذهنی را کارآمدتر کند و... ان . ال . پی در ٢١ روز کتاب آموزشی معتبری است که تمام موضوعات درسی بین المللی را برای فراگیرندگان این رشته در بر دارد. برنامه های مطرح شده در این کتاب به گونه ای همه فهم و آسان تدوین و نوشته شده اند تا همه علاقه مندان بهره کافی از آن ببرند. ان . ال . پی در ٢١ روز که توسط دو تن از مدرسان برجسته این رشته به نگارش درآمده است ، شامل ٢١ عنوان اصلی و ده ها تمرین و مثال می شود که شما می توانید آن ها را به فوریت در مورد وضعیت خاص خودتان به کار بندید.