کتاب کتاب دارایی های رمزنگاری شده

Cryptoassets
کد کتاب : 36786
مترجم : محمد ابراهیم سماوی
شابک : 978-6226017466‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دارایی های رمزنگاری شده اثر کریس بورنیسکی

راهنمای سرمایه گذاران نوآور برای یک طبقه کاملا جدید دارایی - از دو متخصص به روز
با ظهور بیت کوین و فناوری بلاک چین، سرمایه گذاران می توانند از بزرگترین فرصت سرمایه گذاری از زمان ظهور اینترنت استفاده کنند. بیت کوین اولین دارایی رمزنگاری شده بود، اما امروزه بیش از ۸۰۰ مورد از جمله اتر، ریپل، لایت کوین، مونرو و غیره وجود دارد. این راهنمای واضح، مختصر و قابل دسترس از دو صاحب صنعت به شما نشان می‌دهد که چگونه در این دنیای جدید بلاک چین حرکت کنید و چگونه در این دارایی‌های نوظهور سرمایه‌گذاری کنید تا آینده مالی خود را تضمین کنید.
کتاب دارایی های رمزنگاری شده تمام ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد:
1- یک چارچوب عملی برای بررسی و ارزش گذاری دارایی های رمزنگاری شده
2- تکنیک های مدیریت پورتفولیو برای به حداکثر رساندن بازده در حین مدیریت ریسک
3- زمینه تاریخی و نکاتی برای حرکت در حباب ها و شیدایی های اجتناب ناپذیر
4- راهنمای عملی مبادلات، کیف پول، وسایل نقلیه بازار سرمایه و ICOها
5- پیش‌بینی‌هایی درباره اینکه چگونه فناوری بلاک چین ممکن است پورتفولیوهای فعلی را مختل کند
علاوه بر ارائه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری هوشمند، این منبع معتبر به شما کمک می‌کند تا بفهمید این دارایی‌ها چگونه ایجاد شده‌اند، چگونه کار می‌کنند و چگونه در بحبوحه انقلاب بلاک چین در حال تکامل هستند. نویسندگان یک طبقه‌بندی واضح و اصلی دارایی‌های رمزنگاری شده، متشکل از ارزهای رمزنگاری شده، کالاهای رمزنگاری شده و رمزارزها، با بینش‌هایی در مورد اینکه چگونه هر زیر مجموعه فناوری و بازارها را با هم ترکیب می‌کنند، تعریف می‌کنند. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در این دارایی‌ها پیدا خواهید کرد، چه از طریق مبادلات جهانی مبادلات ۲۴ ساعته و چه از طریق عرضه اولیه دارایی‌های دیجیتال (ICO). این کتاب با ساخت متوالی مفاهیم هر فصل قبل، درک کاملی از اقتصاد دارایی‌های دیجیتال و فرصت‌هایی که در انتظار سرمایه‌گذاران مبتکر است، به شما ارائه می‌دهد.

کتاب کتاب دارایی های رمزنگاری شده

کریس بورنیسکی
کریس بورنیسکی در Placeholder ، یک شرکت سرمایه گذاری در نیویورک که در زمینه رمزگذاریها تخصص دارد، شریک است. قبل از Placeholder، او پیشگام استراتژی اینترنت نسل بعدی مدیریت سرمایه گذاری ARK بود، و این شرکت را به سمت اولین مدیر صندوق عمومی سرمایه گذاری در بیت کوین سوق داد.
نکوداشت های کتاب دارایی های رمزنگاری شده
Cryptoassets provides a great introduction to and overview of the young yet rapidly growing universe of all things blockchain.
این کتاب مقدمه و نمای کلی از دنیای جوان و در عین حال به سرعت در حال رشد بلاکچین را ارائه می دهد.
Alex Sunnarborg

his book could not be more timely in describing an emerging $100+ billion financial market and all of the chaos and promise it brings. The authors capture not only the technical and market analysis you need to know to invest in these projects but also the ethos and excitement of the people pushing this envelope.
این کتاب نمی توانست در توصیف بازار مالی نوظهور 100+ میلیارد دلاری و همه هرج و مرج و وعده ای که به همراه دارد، به موقع تر باشد. نویسندگان نه تنها تحلیل های فنی و بازاری را که برای سرمایه گذاری در این پروژه ها باید بدانید، بلکه اخلاق و هیجان افرادی را که این مجموعه را تحت فشار قرار می دهند، ثبت می کنند.
Peter Kirby

قسمت هایی از کتاب دارایی های رمزنگاری شده (لذت متن)
قرض دادن بی مسئولانه پول به آمریکایی هایی که نمی توانستند قسط خود را بپردازند، که به وام های درجه دو معروف است، دلیل اصلی ایجاد این بحران بود. سابقا وقتی بانک به فردی وام درجه دو میداد، بانک مسئول اطمینان از باز پرداخت مبلغ دریافتی توسط فرد بود. اما در مورد بسیاری از این وام های درجه دو پس از این که وام ها به قرض گیرنده پرداخت می شد، تحت بسته و با اوراق تبدیل به ابزار پیچیده ای به نام تعهدات رهنی وثیقه گذاری شده، میشد. سپس این اوراق به سرمایه گذاران فروخته می شد تا به طور موثری ریسک در بازارهای مالی مانند یک سیب زمینی داغ منتقل شود و خریداران این اوراق با آرزوی بازده بالا و ریسک کم به علت ادعای متنوع سازی تطمیع میشدند. مسئله ای که نه مردم متوجه آن شدند و نه مسئولین اجرایی وال استریت، عمق و به هم پیوستگی ریسکهای ناشی از تعهدات رهنی وثیقه گذاری شده بود.