کتاب آسیب شناسی روابط پیش از ازدواج

Pathology of premarital relationships
ظرافت های ارتباط 1
کد کتاب : 37255
شابک : 978-6002512581
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1391
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آسیب شناسی روابط پیش از ازدواج اثر محمدرضا ایزدپور

این کتاب اولین جلد از مجموعه «ظرافت های ارتباط» می باشد و سیر جریان روابط میان افراد را از دوران نامزدی به عنوان تصمیم ابتدایی افراد برای تشکیل خانواده تا زمان تربیت فرزند را بیان می کند و به بررسی بخش هایی از تاثیرات مثبت و منفی ارتباطات پیش از ازدواج می پردازد.
جلدهای بعدی این مجموعه به راه و رسم خواستگاری و نحوه تعامل با فرزندان و تربیت آن ها اختصاص دارد. جلد دوم درباره تشخیص صفات نابهنجار و تغییرات این صفات در دوره پیش از ازدواج و مراحل مقدمات آشنایی طرفین است. جلد سوم تفاوت شناسایی دختر و پسر را در قالب «علائم هشدار دهنده دوره نامزدی» بیان می کند.

کتاب آسیب شناسی روابط پیش از ازدواج

محمدرضا ایزدپور
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد رضا ایزدپور (متولد ۱۳۴۶ش، قم)، تحصیلات حوزوی خود را نزد اساتیدی همچون حضرات آیات: حسین وحید خراسانی، حسین مظاهری و میرزا جواد تبریزی پیگیری کرد. او علاوه بر تدریس دروس حوزوی به تدریس دروس معارف و تخصصی دانشگاهی نیز مشغول است و تا کنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشتهٔ تحریر درآورده است. «اهل بیت تألیفات و تدریس»، «چشمه‌سار علوم اهل بیت»، «معراج پیامبر در دیدگاه عقل و وحی و آثار تربیتی آن»، «پیامبر و خاندان وی در منا...