کتاب ژوزه مورینیو

José Mourinho
رهبری به سبک آقای خاص
کد کتاب : 37439
مترجم :
شابک : 978-6004610292
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 444
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ژوزه مورینیو
José Mourinho
نزدیک و صمیمی
کد کتاب : 96755
مترجم :
شابک : 978-6003551671
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ژوزه مورینیو اثر رابرت بیزلی

این گزارش داخلی منحصر به فرد از یک مرد و مدیر دولتی در اولدترافورد در سال 2004 آغاز می شود، زمانی که پورتو مورینیو منچستریونایتد را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. از آن زمان، نویسنده رابرت بیزلی از دسترسی بی نظیر و تجربه بی نظیری با مورینیو هم در سطح حرفه ای و هم در سطح شخصی لذت می برد. بیزلی که در کنار مورینیو در اولین حضورش در چلسی به گردش پرداخته بود، دوستی با این مربی برقرار کرد که تا به امروز ادامه دارد. او فاش می کند که مورینیو تا چه حد به سرمربیگری انگلیس نزدیک شده است و تلاش تاتنهام برای تضمین او. او حقیقت را در مورد بیزاری خود از آرسن ونگر و آنچه که به طرز تکان دهنده ای در مورد او گفته است و اینکه چگونه رابطه او با آبراموویچ در پشت صحنه انجام شد را فاش می کند. سپس تمام داستان‌های جذاب پشت بازیکنانی که خریده است، و آن‌هایی که به شدت می‌خواست، اما نتوانست به دست آورد، وجود دارد. این داستان جذاب مورینیو و زندگی در برخی از بزرگترین باشگاه های فوتبال نوشته شده توسط فردی کاملا خودی و نزدیک به او است.

کتاب ژوزه مورینیو

رابرت بیزلی
رابرت بیزلی یکی از مشهورترین نویسندگان ورزش کشور است و به دلیل شکستن داستان های بزرگ و اختصاصی و مصاحبه های پویا با برخی از بزرگترین نامهای ورزش شهرت دارد.رابرت بیزلی نویسنده ورزشی است و 30 سال تجربه روزنامه نگاری دارد.
نکوداشت های کتاب ژوزه مورینیو
Author Rob Beasley reveals astonishing details of private conversations.
نویسنده راب بیزلی جزئیات شگفت انگیزی از مکالمات خصوصی را فاش می کند.
Mail Online

قسمت هایی از کتاب ژوزه مورینیو (لذت متن)
اتفاق زمانی رقم خورد که کارنیرو و جان فیرن، فیزیوتراپ تیم، در دقایق آخر بازی با سوانزی به درون زمین دویدند تا بالای سر هازارد مصدوم حاضر شوند، این کار موجب عصبانیت مورینیو شد چرا که هازارد باید برای لحظاتی هم که شده از زمین بیرون می آمد و تیمش با نه نفر مقابل سوانزی کار را ادامه می داد. ژوزه بر سر کادر پزشکی اش فریاد کشید و نارضایتی اش را در کنفرانس خبری بعد از بازی نیز بیان کرد و آن دو را بی تجربه و بی دقت عنوان داد. چندی بعد هم مانع حضور آن دو روی نیمکت تیم در روزهای مسابقه شد. اما سر و صداهای رسانه ها بابت آن اتفاقات خاموش نشد. کارنیرو هم به شغلش برنگشت و در عوض علیه مورینیو و باشگاه شکایت کرد. مورینیو هم حاضر به عذرخواهی و قبول اشتباهش نشد، در عوض کار دیگری کرد. ژوزه ایمیلش را عوض کرد و این کارش، اوضاع را برای من سخت تر از قبل کرد. بعد از کنار گذاشته شدن از مسئولیت پوشش رسانه ای روزانه باشگاه چلسی، حالا تنها راهم برای ارتباط با مورینیو، زدن زنگ خانه ی ژوزه بود. حالا این خط ارتباطی با مورینیو قطع شده بود و واقعا زمانی بدتر از آن موقع برای وقوع چنین اتفاقی وجود نداشت.