کتاب معلم الهام بخش

The Inspiring Teacher
(ایجاد تغییر مثبت در زندگی دانش آموزان)
کد کتاب : 37661
مترجم :

شابک : 978-6007152591
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب معلم الهام بخش اثر رابرت ا سالو

کتاب « معلم الهام بخش » برای هر مربی ای است که مشتاق ایجاد هویت حرفه ای معنادار و تأثیر مثبت بر زندگی دانش آموزان است. این که آیا در حال حاضر مشغول تدریس هستید ، در حال آموزش برای تبدیل شدن به یک معلم هستید یا در مورد حرفه ای در آموزش فکر می کنید ، معلم الهام بخش برای شما مناسب است اگر شما از معلمی چیزی بیش از یک شغل میخواهید. این کتاب برای کسانی است که متعهد به ایجاد تغییر تفکرات دیگران هستند.

« معلم الهام بخش » شامل استراتژی های آموزشی و روش های تدریس است که بدون توجه به سطحی که تدریس می کنید در کلاس شما کاربرد خواهند داشت. این منبع تربیت معلم به مربیان مبتدی و ابتدایی کمک می کند و به آنها الهام می بخشد.

والدین ، آیا می خواهید فرزندان شما آنچه را که برای شما ارزشمند است درونی کنند و رفتار مسئولانه ای داشته باشند؟ حتی زمانی که هیچ کس تماشا نمی کند و هیچ وعده ای برای دریافت جایزه "دانش آموز ماه" یا "پسر خوب/دختر خوب" در این جهت آنها را تشوی نمی کند؟ اگر چنین است ، « معلم الهام بخش » به نویسندگی « رابرت ا سالو » برای شما نیز یک منبع آموزشی ارزشمند است.

آیا شما یک مربی ، یک معلم در حال آموزش یا یک والد هستید؟ اگر می خواهید تغییر مثبتی در زندگی دانش آموزان ایجاد کنید ، « معلم الهام بخش » برای شما یک گزینه مناسب است.

کتاب معلم الهام بخش