کتاب بازگشت

Incarnate
نشان شده: کتاب پنجم
کد کتاب : 37684
مترجم :
شابک : 978-6001826498
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بازگشت اثر بیانکا اسکاردونی

بعضی‌ها با تاریکی می‌جنگند، دیگران به آن تبدیل می‌شوند...
اسم من جما بلکبورن است و یک سلیر هستم. پس از این‌که برای پس فرستادن لوسیفر به جهنم، مجبور به تماشای آخرین نفس‌های دوست‌پسرم شدم، برای تحمل فقدانی که متحمل شده بودم فقط یک کار از دستم برمی‌آمد. باید تا جایی که می‌توانستم از هالوهیل دور می‌شدم.
مشخص شد به دل جاده زدن به همراه خواهرم دقیقا همان چیزی بود که برای پشت سر گذاشتن اتفاقات گذشته و پذیرفتن سرنوشتم به عنوان یک سلیر نیاز داشتم. متأسفانه هنوز هم یک چیزی سد راه سرنوشتم بود. چیزی که باعث می‌شد یک سلاخ موجودات شبانه تمام و کمال نباشم و آن هم سال آخر دبیرستانم بود.
نقشه‌ ساده‌ای داشتم. سرم را پایین نگه دارم، این سال تحصیلی را هم به پایان برسانم و بعد یک بار برای همیشه این شهر و تمام داستان‌های غم‌انگیزش را پشت سر بگذارم. ولی نقشه‌ها همیشه دقیقا آن طور که انتظار دارید پیش نمی‌روند. نه تنها وقتی فهمیدم مرده‌ها همیشه مرده نمی‌مانند بزرگترین شوک زندگی‌ام بر من وارد شد، بلکه فهمیدم نوع جدیدی از مصیبت و بدبختی هم به سمت هالوهیل روانه شده بود که باعث می‌شد لوسیفر یک بازیچه احمقانه به نظر برسد. بنابراین نقشه جدیدم این شد که سرم را پایین نگاه دارم، این سال تحصیلی را به پایان برسانم و پیش از فارغ‌التحصیلی دنیا را هم نجات بدهم. به اندازه کافی ساده به نظر می‌رسید، ولی یک چیز کوچک را فراموش کرده بودم.

کتاب بازگشت

بیانکا اسکاردونی
بیانکا اسکاردونی یک نویسنده داستان های ماوراء الطبیعه است که به همراه خانواده در ساحل شرقی کانادا ساکن است. وقتی که نمی نویسد ، وقت خود را صرف خواندن ، تماشای نمایش های خون آشام ها ، خوردن غذا های به درد نخور وتا دیروقت بیدار ماندن می کند.