کتاب 0 تا 100 طراحی در 10 فصل

Drawing
مجموعه کتاب های آموزشی مرجع (1)
کد کتاب : 37830
مترجم :
شابک : 978-9643065607
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب 0 تا 100 طراحی در 10 فصل اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب "0 تا 100 طراحی" اثری است جامع از "جین فرانکس" که در آن از اصول اولیه تا تکنیک‌‌‌های پیشرفته هنر طراحی، گام به گام آموزش داده شده است و برای هنرمندان در تمام سطوح مهارتی مفید است.
به نظر ‌‌می‌رسد نقاشی‌‌‌های چشمگیر نویسنده و نقاش معروف، "جین فرانکس" درست در دل صفحه زنده ‌‌می‌شوند. با این راهنمای جامع که "0 تا 100 طراحی" نام دارد، یاد می‌گیرید که چطور مانند "جین فرانکس" با نقش‌های ساده و گام به گام طراحی کنید. این کتاب طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش ‌‌می‌دهد و از طبیعت بی‌جان و مناظر گرفته تا حیوانات و مردم، "جین فرانکس" به شما می‌آموزد که چطور نقاشی بکشید. در ابتدا مقدمه‌ای بر لوازم هنری، نحوه استفاده از مداد، و اطلاعاتی در مورد مقیاس ارزش و سایه وجود دارد و سپس پروژه‌های طراحی که به ده بخش تقسیم شده است در اختیار شما قرار گرفته است.
در طول مطالعه‌ی "0 تا 100 طراحی"، درباره طراحی، ترکیب‌بندی و موارد دیگر بیشتری را خواهید آموخت و فارغ از سطح مهارتتان، هنر طراحی مداد با "جین فرانکس" یک ابزار ضروری در کتابخانه شما خواهد شد.
مدادها به دلیل بافتی که دارند، در زمره‌ی محبوب‌‎ترین ابزارهای طراحی قرار می‌گیرند. با نگاه به هنر شگفت‌انگیز طراحی با مداد، الگوها شما را جذب می‌کنند. در غیاب رنگ، هنرمند باید کارهایی انجام دهد تا بیننده را متقاعد کند تا چیزی که در برابر خود می‌بیند، واقعی به نظر ‌‌می‌رسد. خوشبختانه، زندگی آنقدر پر از بافت است که تکنیک‌‌‌های مختلف ‌‌می‌تواند بیننده را متقاعد کند که طراحی با مداد همچون یک عکس سیاه و سفید واقعی است. "جین فرانکس" به بسیاری از این بافت‌‌‌ها تسلط دارد و ‌‌می‌تواند تصاویری را خلق کند که فریبنده هستند و با "0 تا 100 طراحی" این طراحی را به شما نیز آموزش می‌دهد.

کتاب 0 تا 100 طراحی در 10 فصل

دسته بندی های کتاب 0 تا 100 طراحی در 10 فصل
قسمت هایی از کتاب 0 تا 100 طراحی در 10 فصل (لذت متن)
اکنون که این کتاب را به دست گرفته اید، دیگر آن را زمین نگذارید زیرا برای تان سرگرم کننده خواهد بود. طراحی های ظریفی که در آن وجود دارد، شما را به عنوان هنرمندی مشتاق، به تکاپو وامی دارد. زیبایی شاعرانه و نرمی این آثار تأثیرگذار است. زمانی که آن ها از زیر قلم ظاهر می شوند، دلبسته ی آن ها می شوید. در صورتی که مایل به فراگیری طراحی باشید، این کتاب شگفت انگیز الهام بخش شما و مایه ی ادامه ی کوشش تان به سوی پیشرفت خواهد شد و شما را رشد خواهد داد تا آن جا که ممکن است در طراحی با مداد ماهر شوید. پس به خواندن این کتاب ادامه دهید.