کتاب معماری تمیز

Clean Architecture
کد کتاب : 38280
مترجم :
شابک : 978-6008202806
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 391
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب معماری تمیز اثر رابرت سی مارتین

با اعمال قوانین جامع معماری نرم افزار، شما می توانید به طور چشمگیری بهره وری توسعه دهنده را در طول عمر هر سیستم نرم افزاری بهبود بخشید. اکنون با تکیه بر موفقیت کتاب های پرفروش Clean Code و The Clean Coder ، رابرت سی مارتین (“عمو باب”)، متخصص چیره دست مشهور نرم افزار ، این قوانین را بیان کرده و به شما در استفاده از آن ها کمک می کند.
کتاب معماری تمیز عمو باب، تنها انتخاب موجود نیست. با بیش از نیم قرن تجربه در محیط های نرم افزاری قابل تصور، عمو باب به شما می گوید چه گزینه هایی را باید انتخاب کنید و چرا آنها برای موفقیت شما بسیار حیاتی هستند. همانطور که از عمو باب انتظار دارید ، این کتاب مملو از راه حل های منطقی و کامل برای چالش های واقعی است که شما با آن روبرو هستید، مواردی که پروژه های شما را به سمت موفقیت برده یا شکست می دهد.

کتاب معماری تمیز

رابرت سی مارتین
رابرت سسیل مارتین (Robert Cecil Martin) (معروف به عمو باب)، یک مهندس نرم‌افزار و مؤلف آمریکایی است. او یکی از نویسندگان بیانیه توسعه چابک می‌باشد. وی یک مؤسسه مشاوره با نام عمو باب ایجاد کرده‌است که در آن ویدئوهایی از تجارب و کتاب‌هایش قرار داده است.مارتین نویسنده بسیاری از کتابها و مقالات مجله است. وی سردبیر مجله C ++ Report بود و به عنوان اولین رئیس اتحاد Agile فعالیت می کرد.