کتاب حقوق اسرار تجاری

Trade Secret Rights
کد کتاب : 38552
شابک : 978-9645303776
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 283
سال انتشار شمسی : 1388
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب حقوق اسرار تجاری اثر ابراهیم رهبری

حقوق اسرار تجاری از مفاهیم کمتر شناخته شده در حقوق ایران است و پیش از این، پژوهشی شایسته برای رفع ابهامهای آن صورت نگرفته است، در حالی که رشد اقتصاد داخلی در گرو حمایت از یافته های فکری و اسرار تجاری و ایجاد فضای مناسب برای تعاملات رقابتی سالم و مشروعیت بخشی به اطلاعات محرمانه تجاری است. همچنین جلب سرمایه گذاری خارجی و ایفای نقش فعال در عرصه تجارت بین الملل، مستلزم رفع خلأهای حقوقی و ایجاد همگرایی بین المللی در عرصه های مختلف مالکیت فکری است.
بر این اساس، نویسنده در این اثر پژوهشی به تحلیل بنیانهای حقوق اسرار تجاری در حقوق امریکا، فرانسه، انگلستان و اسناد بین المللی و تطبیق قواعد آنها در چارچوب حقوق ایران می پردازد.

کتاب حقوق اسرار تجاری

ابراهیم رهبری
دکتر ابراهیم رهبری (متولد سال 1358) دیپلم ریاضی فیزیک خود را در شهر اصفهان دریافت نمود و سپس برای تحصیل در رشته حقوق وارد دانشگاه اصفهان شد. وی برای ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته حقوق خصوصی پذیرفته شد و دکترای حقوق خصوصی خود را نیز از این دانشگاه دریافت نمود. ایشان سابقه تدریس در دانشگاه اصفهان را داشته و از سال 1393 تا کنون، در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی به تدریس اشتغال دارد و عضو هیئت علمی رشته حقوق در آن دانشگاه می باشد. زمینه مورد علاقه وی حیطه های نوین حقوق، به خصوص حقوق...