کتاب صابون بمال کف پات دوباره بیا!

Saboun Bemal Kaf-e Pat
کد کتاب : 40064
شابک : 978-0050774335
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب صابون بمال کف پات دوباره بیا! اثر نوید سیدعلی اکبر

دوست داری قصه ی بچه طوطی کله پسته ای بامزه ای را بخوانی که حرف های همه را تکرار می کند؟ تو هم دلت می خواهد شب ها توی تخت خواب دونفره ی نرم مامان و بابایت بخوابی؟ فکر می کنی مگس ها طالبی می خورند؟ اگر کسی هزارتا سوال ازت می پرسید، کلافه می شدی؟ دوست داری جوک های بی مزه تعریف کنی و حرص همه رو در بیاری؟ فکر می کنی میمون ها به توالت فرنگی می روند؟
اگر دلت می خواهد از این چیزهای عجیب و غریب سر در بیاوری و یک عالمه قصه های خنده دار بخوانی، این کتاب را از دست نده! شک نکن که از خنده می ترکی! فقط یادت باشد قبل از اینکه این کتاب را بخوانی، صابون بمال کف پات و دوباره بیا!

کتاب صابون بمال کف پات دوباره بیا!

نوید سیدعلی اکبر
سیدنوید سیدعلی اکبر در سال 1362 متولد شد. او دانش آموخته ی رشته ی مرمت آثار تاریخی است. داستان نویسی را از هفت سالگی با چاپ داستان های کوتاه در مجله ی عروسک سخنگو آغاز کرد و در چهارده سالگی به عضویت تحریریه ی این مجله درآمد.داستان های او تاکنون جوایز متعددی را به دست آورده که برخی از آن ها عبارتند از:جایزه ی مشترک شورای کتاب کودک و یونیسف در زمینه ی کودکان با نیازهای ویژه برای داستان کوتاه بیداری خرگوش های سفید.نشان لاکپشت پرنده ی نقره ای برای کتاب بابای من با سس خوشمزه است.برگزیده ی جایزه ی ...