کتاب بودا و کله خر

The Buddha and the Badass
(هنر معنوی و محرمانه ی موفقیت)
کد کتاب : 40321
مترجم :
شابک : 978-6226829632
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 330
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بودا و کله شق
The Buddha and the Badass
کد کتاب : 79864
مترجم : امیرحامد دولت آبادی
شابک : 978-6229786239
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بودا و کله خر اثر ویشن لخیانی

اگر شما یک فرد معمولی در کشورهای توسعه یافته هستید ، 70 درصد از ساعات بیداری خود را در محل کار سپری می کنید. و اگر شما یک فرد معمولی هستید ، در بیشتر آن ساعات بدبخت هستید. اما این گفته ها صحیح میست و نباید معیار سنجش شما باشد.
صرف نظر از دیدگاه‌تان ، شما دارای یک قدرت منحصر به فرد باور نکردنی هستید. این یک افسانه مدرن است که کار سخت و طاقت فرسای مسیر موفقیت است. درون شما یک روح است. و هنگامی که آن را به طور کامل آزاد کنید ، جادو اتفاق می افتد. بیدار کردن بودا در درون شما فرایندی است که نحوه کار شما را به کلی دگرگون می کند. درواقع از خلال این فرایند به ابزارهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که قوانین واقعی را زیر پا می گذارند.

بودا کهن الگوی استاد معنوی است. کهن الگوی تغییر دهنده است. به کمک کتاب بودا و کله خر (هنر معنوی و محرمانه ی موفقیت) شما خواهید توانست هنجارهای جهان امروز را به چالش بکشید تا بتوانید به عنوان یک گونه بهتر در جهان زندگی کنید .
هنگامی که مجموعه مهارت های این کهن الگو را فراگرفتید، زندگی را در سطحی متفاوت از اکثر افراد تجربه خواهید کرد. شما از فضایی از سعادت ، سهولت ، الهام و فراوانی کار خواهید کرد.

کتاب «بودا و کله خر» راز موفقیت در کار را به شما نشان می دهد.
کتاب «بودا و کله خر» به شما می آموزد که چگونه بر کار و زندگی خود تسلط داشته باشید.

کتاب بودا و کله خر

ویشن لخیانی
ویشن لاخیانی (متولد 14 ژانویه 1976) یک کارآفرین مالزیایی، نویسنده و سخنران انگیزشی، هندی تبار است. او یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت میندوالی، مدافع صوتی روش سیلوا و نویسنده دو کتاب است: کد ذهن فوق العاده و بودا و بد.
قسمت هایی از کتاب بودا و کله خر (لذت متن)
رشد فردی باید پیش از کسب و کار، پیش از روابط، حتی پیش از فرزند پروریتان باشد. مثل ماسک اکسیژن روی زمین است. پیش از کمک به دیگران باید ماسک خودتان را درست کنید. اگر به بهترین کارآفرین های دنیا نگاه کنید، آنها رشد فردی خود را در اولویت قرار میدهند چون می دانند وقتی رشد کنند، کسب وکارشان هم رشد می کند. اگر به بهترین روابط نگاه کنید، اغلب بین دو نفری هستند که به تکامل شخصی خود متعهد هستند. من باور دارم با اولویت دادن به رشد فردی، بهتر می توانم به فرزندانم، کسب وکارم و روابطم با دیگران خدمت کنم. همچنین تلاش می کنم هر سی روز به روشی خودم را رشد بدهم. ممکن است یک ماه یادگیری یک برنامه مراقبه جدید باشد. ماه دیگر ماهر شدن در تند خوانی.

این قواعد اطراف ما وجود دارند. وقتی آنها را به پرسش نمی گیریم، ما را به دام می اندازند. آنها می توانند نسخه کامل تری از زندگی ما را بدزدند که می توانیم از آن بهره ببریم. اکنون زمان برهم زدن قواعد مزخرف کاری رسیده که مدت ها به آنها پایبند بوده اید. چرا؟ خب، چون اگر فردی معمولی در جهانی توسعه یافته باشید، ۷۰ درصد زمان بیداری خود را مشغول کار هستید. و اگر فردی معمولی هستید، احتمالا به دلیل این قواعد مزخرف، در کارتان بدبخت هستید- که برای یک بار زندگی، وضعیت قابل قبولی برای کارتان نیست.

من مشاور کسب و کار نیستم، اما زمانی کارآفرینی درگیر کشمکش بودم و علاقه | شدیدی برای به پرسش گرفتن قواعد داشتم. وقتی با برهم زدن برخی از قواعد مزخرف سنتی درباره اینکه کار چگونه باید باشد امتحان کردم، کسب وکار، محل کار و زندگی ای فراتر از فوق العاده ساختم.