کتاب اتیکت

Etiquette
110 نکته بسیار کاربردی از آداب معاشرت مدرن
کد کتاب : 40828
شابک : 978-6008534372
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 102
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اتیکت اثر حسین شیرمحمدی

« اتیکت: ۱۱۰ نکته بسیار کاربردی از آداب معاشرت مدرن» کتابی است از نویسندگان، زهرا احمدی و حسین شیرمحمدی که نکاتی را درباره آداب معاشرت در موقعیت های مختلف اجتماعی امروز، آموزش می دهد.

کتاب اتیکت

حسین شیرمحمدی
حسين شيرمحمدي متولد سال 1366،نویسنده 6 کتاب در مورد آموزش آداب معاشرت و اتیکت است. وی دانش آموخته کارشناسی مهندسی ایمنی از دانشگاه شهید بهشتی تهران،دانش آموخته ممتاز کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی از دانشگاه تهران،دانش آموخته دوره DBA (دکترای حرفه ای کسب و کار) از دانشگاه صنعتی شریف می باشد.
قسمت هایی از کتاب اتیکت (لذت متن)
اتیکت به ما می گوید: اگر کسی کارت ویزیتش را به ما داد می بایست با انگشت سبابه و شست آن را گرفته و نام فرد را بلند از روی کارت بخوانیم اتیکت می گوید هر فرد در صف خودپرداز حق دارد فقط یک کار را انجام دهد و اگر دو کار بانکی دارد باید دو بار صف بایستد. اتیکت می گوید فردی که مقامش پایین تر است ابتدا باید کارت ویزیت خود را به مقام بالاتر بدهد و حق ندارد از مقام بالاتر درخواست کارت ویزیت کند تا زمانی که خود فرد کارت بدهد. اتیکت می گوید برای Add کردن دیگران در گروه های شبکه های اجتماعی حتما باید از فرد اجازه گرفت. اتیکت می گوید جوراب سفید با هر جنس و مدلی یک جوراب غیررسمی و ورزشی است و هرگز نباید با کت وشلوار پوشیده شود. مصادیق بسیار زیادی از اتیکت وجود دارد. رعایت اتیکت عمیقا در پیشرفت ما کمک کننده است. بسیاری از کارمندان، فروشندگان و شاغلین به دلیل ندانستن قواعد اتیکت، در کارشان خطاها و اشتباهات به ظاهر کوچکی مرتکب می شوند که اتفاقا همان ها جلوی رشدشان را می گیرد. در یک کلام اتیکت باعث می شود ما در نظر دیگران فردی موجه، مودب، ملاحظه کار، باشخصیت، آداب دان و قابل اعتمادبه نظر برسیم.