کتاب دختر راه دور

Ferne Tochter
کد کتاب : 41138
مترجم :
شابک : 978-6004056151
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 325
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دختر راه دور اثر رناته آرنز

یودیت، تمام پل‌های گذشته‌اش را شکسته و رویای زندگی در یک شهر تاریخی چون رم را به حقیقت تبدیل کرده است. او به مدت زیادی در این شهر زندگی می‌کند و زندگی‌اش را با مرمت دیوارنگاره‌های دوران رنسانس و به‌خصوص ترمیم تصاویر فرشتگان به مشهوری دست‌یافته است.

در دنیای روزمره‌اش، یودیت با همسر خوشبختی، فرانچسکو، زندگی می‌کند. اما فقط یک چیز به خواسته‌ی آرزوهایش نمی‌رسد: داشتن فرزند. زمانی که یک تماس تلفنی ناگهانی از آلمان می‌آید، زندگی‌اش دستخوش تغییرات عمده‌ای می‌شود. اتفاقاتی که در گذشته ترکیبی از غم و خوشایندی بوده‌اند، باز به سطح زندگی‌اش بازمی‌گردند.

یودیت، رازهایی را با خود می‌برد که ممکن است علاقه‌ی ویژه‌ای به زندگی زناشویی‌اش ایجاد کند. این رازها که تا کنون سعی در فراموش کردن آن‌ها داشته، اکنون با چالش‌های جدیدی که پیش رویش قرار می‌گیرد، به سطح آشکاری می‌آیند و او را به روبروی تصمیماتی سخت می‌کشانند که ممکن است زیرساخت‌های زندگی زناشویی‌اش را تحت تاثیر قرار دهند.

کتاب دختر راه دور

رناته آرنز
رناته آرن ، متولد هرفورد، آلمان، در سال 1955، در رشته ادبیات انگلیسی و فرانسه تحصیل کرد. وی چند سال به عنوان معلم کار کرد، قبل از اینکه به عنوان یک نویسنده مستقل در سال 1986 فعالیت کند. او رمان، کتاب کودک و نمایشنامه های نمایشی می نویسد.