کتاب جوجه تیغی

Crime and Guilt
کد کتاب : 14143
مترجم :
شابک : 978-6004054553
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جوجه تیغی اثر فردیناند فون شیراخ

کتاب جوجه تیغی اثر فردیناند فون شیراخ ، یکی از برجسته ترین وکلای آلمان ، اولین مجموعه داستان های کوتاه و دلخراش است که به طرز جسورانه ای انگیزه هایی را که در ذهن جنایتکار ایجاد می شود ، آشکار می کند. این کتاب به طرزی بی رحمانه و دلهره آور ، موارد عمیقا تأثیرگذار و بی سر و صدایی که در جنایات اتفاق می افتد را موشکافی کرده و بررسی دقیق گناه و بی گناهی را ارائه می دهد.

.در "فنهار" ، یک پزشک اهل شهری کوچک خیال می کند هنگامی که تبر را به سمت سر همسرش می برد ، احساس کمتری دارد ، عملی که باعث تحریک افراد محلی می شود ، اما آنها امیدوارند پزشک تغییر کند.

عباس ، یک پناهنده فلسطینی که در یک زندگی غم انگیز قرار دارد ، عشقی واقعی به دانش آموز زیبایی به نام استفانی در "تابستان" پیدا می کند. استفانی در هتل به قتل می رسد و عباس و مردی ثروتمند مضنونان پرونده قتل هستند.

داستان شگفت انگیز "عشق" ، عصبانیت یک مرد جوان با دوست دخترش به محض برخورد با انگیزه های غیر متعارف و غیرقابل کنترل او به حقیقت می پیوندد تا شخصیت زن را بشناسد.

فون شیراخ می نویسد: "گناه" ، همیشه مسئله ای را مطرح می کند. " در این مجموعه بسیار زیبا و گویا ، گناه هرگز به اندازه جرم روشن نیست.

کتاب جوجه تیغی

فردیناند فون شیراخ
فردیناند فون شیراخ نویسنده آلمانی متولد 1964 در مونیخ است، در سال 2009 نخستین کتاب داستان خود را با عنوان «جنایت» منتشر کرد و جایزه ادبی «کلایست» را در سال 2009 برای مورد توجه‌ترین اثر نخستین ادبیات آلمانی را از آن خود کرد. این رمان 45 هفته در صدر لیست پرفروش ترین رمان‌های نشریه اشپیگل قرار داشت و بیش از 150 هزار نسخه از آن به فروش رسید و حق انتشار آن به 25 کشور فروخته و براي اقتباس سينمايي نيز انتخاب شد.
نکوداشت های کتاب جوجه تیغی
An extraordinary book about ordinary crime, written with suspense, insight, and beautiful precision by an experienced defense attorney. An authentic thriller.
کتاب خارق العاده ای درباره جرم ، با تعلیق ، بینش و دقت بسیار عالی توسط یک وکیل مدافع باتجربه نوشته شده است.
Bernhard Schlink, author of The Reader

Mesmerizing. . .a slim, utterly absorbing collection of 11 stories. . .told in a cool, patient voice that draws the reader in. Von Schirach guides us through the unpredictable sequences of events that can maneuver regular, flawed people into unbearable positions, leading them to abhorrent acts. . .[He] has the talent to dazzle.
فریبنده. . یک مجموعه کاملا جذاب از 11 داستان. . فون شیراخ ما را با دنباله های غیرقابل پیش بینی از رویدادهایی راهنمایی می کند که می توانند افراد را در موقعیت های غیرقابل تحمل قراردهند ، و آنها را به سمت اعمال ناعادلانه سوق می دهند. . . او استعداد خیره کننده دارد.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب جوجه تیغی (لذت متن)
البته او از کار عباس خبر نداشت. صبح ها عباس نامه های عاشقانه روی یخچال می گذاشت. به دوستانش می گفت می تواند جریان آبی را که استفانی می نوشید، در گلویش ببیند. او همه چیزش شد؛ چیز دیگری نداشت. دلش برای مادرش، برادرها و خواهرهایش و ستاره های آسمان بیروت تنگ شده بود. به پدرش و به سیلی ای که از او خورده بود، فکر می کرد؛ فقط به خاطر دزدیدن یک سیب از روی پیشخان مغازه ای. آن زمان هفت سال داشت. پدرش گفته بود: « در خانواده ما خطاکار وجود ندارد.» با او سراغ فروشنده سبزی و میوه رفته بودند و پول سیب را داده بودند. عباس می توانست یک تعمیرکار یا نقاش یا نجار شود یا کاری دیگر بکند اما قاچاقچی شد. و هنوز این پایان کار نبود.