کتاب برگ بی برگی

winter blossoms
کد کتاب : 41179
شابک : ‫978-9644238963‬‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برگ بی برگی اثر فضل الله رضا

کتاب "برگ بی برگی" نوشته فضل الله رضا توسط نشر "اطلاعات" منتشر شده است. این کتاب با مخاطب قرار دادن جوانان و دانشگاهیان، بر چند محور تأکید می کند: اشاره به گذشته فرهنگی پربار ایران، بیرون از گزافه و برتری جویی. مهرورزی با نقش های بی مانند شاهکارهای ادبی، بدون غرق شدن در حواشی و قصه های عاطفی و دستورهای قشری سنتی. جستجوی رهنمودهایی برای شناسایی ژرفتر جهان غرب، به دور از خیالبافی و ساده اندیشی و بدبینی. از آنجا که نویسنده در علوم ریاضی و انفورماتیک صاحب آوازه جهانی است و در عین حال با عرفان و ادب فارسی پیوندی ناگسستنی دارد، کوشیده در این کتاب دنیای علم و فناوری را آن چنان که در ازای بیش از دو سوم قرن بیستم دیده و آزموده، به خوانندگان نشان دهد. برگ بی برگی در پنج دفتر و بیست و سه بخش تنظیم و تدوین شده است: سفر به آمریکا، مقالات ادبی فرهنگی، علم و عرفان، سخنرانی ها، و در آستان حافظ.
هم اکنون کتاب حاضر در وبسایت ایرانکتاب قابل دسترس است و شما می توانید آنرا سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

کتاب برگ بی برگی

فضل الله رضا
فضل‌الله رضا (زادهٔ ۱۰ دی ۱۲۹۳ در رشت – درگذشتهٔ ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در اتاوا) مهندس برق، استاد دانشگاه، چهره ماندگار و سفیر ایرانی بود. او رئیس پیشین دانشگاه تهران، دومین نایب‌التولیه دانشگاه صنعتی آریامهر (شریف)، سفیر پیشین ایران در یونسکو و کانادا بوده‌است. عنایت‌الله رضا برادر کوچکتر او بود.فضل‌الله رضا در سال ۱۰ دی ۱۲۹۳ در رشت چشم به جهان گشود. وی فرزند شیخ اسدالله رضا، خواهرزاده رضا رفیع (قائم مقام الملک، نماینده مجلس و سناتور دوره پهلوی) بود. در سال ۱۳۸۶ در رشت،...
دسته بندی های کتاب برگ بی برگی