کتاب وقت چای در اطراف جهان

Teatime Around the World
کد کتاب : 41225
مترجم :
شابک : 978-6226194433
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب وقت چای در اطراف جهان اثر دنیس ویسبلوث

جشنی از تنوع و لذیذ بودن، وقت چای در سراسر جهان همه راه‌های شگفت‌انگیز را نشان می‌دهد که ما می‌توانیم از یک یا دو فنجان چای لذت ببریم!

بیایید به ماجراجویی برای کشف فرهنگ ها و دوستان جدید از طریق چای برویم! در این کتاب تصویری سرگرم‌کننده و غنایی برای سنین 4 تا 8 سال، بچه‌ها یاد خواهند گرفت که چگونه در تایلند، ژاپن، روسیه، مصر، پاکستان، هنگ کنگ، اروگوئه، سودان جنوبی، هند و کشورهای دیگر از چای لذت می‌برند!

آیا می دانستید که پو چا، چای سنتی تبت، مانند سوپ غلیظ و شور است؟ یا اینکه در ایران چای را با سنگ سرو می کنند؟ (منظورشان نبات است!) یا آن که چای بعدازظهر را یک دوشس در انگلیس اختراع کرد که از گرسنگی بین ناهار و شام شکایت داشت؟

با اشعار زنده، تصاویر پر جنب و جوش، و حقایق منحصر به فرد در مورد فرهنگ های مختلف چای، وقت چای در سراسر جهان داستان لذت بخش یک نوشیدنی محبوب را بیان می کند.

کتاب وقت چای در اطراف جهان

دنیس ویسبلوث
دنیس ویسبلوث (DENYSE WAISSBLUTH) روزنامه نگار سابق است که در بیست کشور از جمله چین که در آنجا فرهنگ چای تحصیل کرده است از چای لذت برده است. او در ونکوور، بریتیش کلمبیا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب وقت چای در اطراف جهان
The message is one of global unity in which tea becomes a metaphor for how people are different and alike. A charming book to be read aloud with friends, perhaps at teatime.
پیام وحدت جهانی است که در آن چای به استعاره ای از تفاوت و شباهت افراد تبدیل می شود. کتابی جذاب برای خواندن با صدای بلند با دوستان، شاید در زمان چای.
Booklist Booklist

Readers whose definition of ‘tea’ begins and ends with a bag and boiling water are in for a horizon-broadening read... A refreshing cuppa conviviality, brewed and served many ways.
خوانندگانی که تعریفشان از «چای» با یک کیسه و آب جوش شروع می شود و به پایان می رسد، افق گسترده ای برای خواندن پیش رو دارند... یک نوشیدنی با طراوت فنجانی که به روش های مختلف دم کرده و سرو می شود.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب وقت چای در اطراف جهان (لذت متن)