کتاب مجموعه خانه هنری

Henry's House Series
(پر از دانش و سرگرمی!)
کد کتاب : 41228
مترجم :
شابک : 978-6222440077
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت
تعداد جلد : 6

معرفی کتاب مجموعه خانه هنری اثر فلیپ آرداگ

پک خانه هنری – پر از دانش و سرگرمی، مجموعه ای ۶ جلدی علمی برای کودکان است. این مجموعه نوشته ی فیلیپ آردر است و محمود مزینانی آن را به زبان شیرین فارسی ترجمه کرده است.
خانه هنری، یک خانه عجیب و غریب است. هرکس به خانه هنری وارد می شود، هم می خندد و هم می ترسد و هم یک عالمه چیز تازه یاد می گیرد. در واقع خانه هنری خانه علم و دانش است. این مجموعه ی کمیک استریک، کودکان را با موضوعات تاریخی و علمی آشنا می سازد.
هنری پسری است که در این خانه ی عجیب زندگی می کند. مایک گوردن تصویرگر این کتاب، به همراه فیلیپ آردر نویسنده ی آن، دو شخصیت اصلی دیگر این مجموعه هستند که به خانه ی هنری رفت و آمد دارند و اتفاقات و ماجراجویی های خانه هنری و دانستنی های علمی را با یادداشت ها و طرح های خود برای خواننده، تعریف می کنند. موضوعاتی همچون تاریخچه پیدایش دایناسورها، آناتومی بدن انسان، فضا و یا حتی بندپایان و مصری های باستان. آردر با روایت اتفاقات عجیب و ماجراجویانه، که آن را با طنز آمیخته است، موضوعات علمی و تاریخی را برای کودکان ساده می کند.

کتاب مجموعه خانه هنری

فلیپ آرداگ
فیلیپ ارداگ نویسنده انگلیسی داستان های کودکان است، و ابتدا با سری کتاب های ادی دیکنز معروف شد.وی تاکنون بیش از 100 کتاب از جمله داستان های بزرگسالان و کودکان غیر داستانی نوشته است.در طی سالهای 2004 و 2005، ارداگ با سرپل مک کارتنی و تصویرگر-انیماتور جف دانبار همکاری کرد تا نخستین کتاب کودکانه مک کارتی را با نام High in the Clouds را بسازد.