کتاب دلیل راه

Dalil-e rah
نوشتاری در همراهی ماه مبارک رمضان
کد کتاب : 41848
شابک : 978-9644238116
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب دلیل راه اثر سید حسن خمینی

این کتاب توسط حسن خمینی درباره رمضان نوشته شده است. این کتاب توسط حسن خمینی درباره رمضان نوشته شده است. سید حسن خمینی را "برجسته ترین" نوه روح الله خمینی نامیده اند. حسن خمینی در سال 1372 روحانی شد. او در سال 1995 به خادم حرم خمینی منصوب شد، جایی که پدربزرگ و پدرش در آن دفن شده‌اند و با مقاماتی مانند بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله، دیدارهای رسمی داشته است. وی همچنین در شهر مقدس قم تدریس می کند و اولین کتاب خود را در مذاهب اسلامی منتشر کرده است.
رمضان نهمین ماه تقویم اسلامی و ماهی است که اعتقاد بر این است که قرآن در آن بر پیامبر اسلام محمد نازل شده است. روزه گرفتن در ماه رمضان یکی از پنج رکن اسلام است. این ماه توسط مسلمانان در ساعات روشنایی روز از طلوع فجر تا غروب آفتاب به روزه می گذرد. از نظر اسلام، قرآن در این ماه به پایین ترین بهشت نازل شد و به این ترتیب جبرئیل برای نزول تدریجی بر محمد آماده شد. از این رو، محمد به پیروان خود گفت که درهای بهشت در تمام ماه باز و درهای جهنم (جهانم) بسته خواهد شد. سه روز اول ماه بعد، شوال، به جشن می گذرد و به عنوان «جشن افطار» یا عید فطر برگزار می شود.

کتاب دلیل راه

سید حسن خمینی
سید حسن مصطفوی مشهور به سید حسن خمینی (زاده ۱ مرداد ۱۳۵۱ در قم) روحانی ایرانی است. او متولی آرامگاه سید روح‌الله خمینی و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. او فرزند سید احمد خمینی و نوه سید روح‌الله خمینی است.وی دوران کودکی را به تناوب در قم و نجف، در کنار پدر بزرگ مادری، سلطانی طباطبایی و پدر بزرگ پدری، یعنی سید روح‌الله خمینی سپری کرد.سید حسن خمینی دوران تحصیلات ابتدایی را در نجف (مدرسه علوی) شروع کرده و در مدارس ۱۹ دی و پارس (قم) و مدرسه نیکان تهران ادامه داده ...
دسته بندی های کتاب دلیل راه