کتاب ظهور و سقوط دایناسورها

The Rise and Fall of the Dinosaurs
(داستان ناگفتۀ دنیای گمشده)
کد کتاب : 42303
مترجم :
شابک : 978-6222518059
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

ظهور و سقوط دایناسورها
The Rise and Fall of the Dinosaurs
روایتی نو از دنیایی گمشده
کد کتاب : 58804
مترجم :
شابک : 978-6226630511
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 396
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ظهور و سقوط دایناسورها اثر استیو بروساتی

در این روایت گیرا (که با بیش از هفتاد تصویر و عکس اصلی زنده شده است)، استیو بروسات، دیرینه شناس جوان آمریکایی که به عنوان یکی از برجسته ترین ستارگان این حوزه ظاهر شده است - با نام بردن از پانزده گونه جدید و پیشرو مطالعات علمی و تحقیقات میدانی - استادانه می گوید از دانیاسورها می گوید. کتاب ظهور و سقوط دایناسورها(داستان ناگفتۀ دنیای گمشده) یک تاریخ کامل، غافلگیرکننده و جدید از دایناسورها است که با تکیه بر مسائل علمی میکوشد برای زنده کردن چشمگیر دنیای گمشده دایناسورها و روشن ساختن منشأ مرموز آنها تحقیق کند. شکوفایی شگفت انگیز، تنوع شگفت انگیز، انقراض فاجعه بار و میراث شگفت انگیز، گیرا و وحیانی دانیاسورها، از ظهور تا سقوط آنها را این اثر شامل میود.

بروسات تکامل دایناسورها را در کتاب "ظهور و سقوط دایناسورها" از انقراض دسته جمعی دانیاسورها ناشی از فوران های آتشفشانی در آغاز دوره تریاس میگوید. داستان تا پایان دوره کرتاسه ادامه دارد، زمانی که یک سیارک یا دنباله‌دار غول‌پیکر با سیاره برخورد کرد و تقریبا همه گونه‌های دایناسور (و نه همه) از بین رفتند، در خارق‌العاده‌ترین رویداد انقراض تاریخ زمین، رویدادی پر از درس برای امروز. ما با "ششمین انقراض" روبرو هستیم.


کتاب "ظهور و سقوط دایناسورها" یک تاریخ علمی پر انرژی که حماسه حماسی دایناسورها را کشف می کند، ظهور و سقوط دایناسورها، یک روایت قطعی و ارزشمند برای دهه های آینده خواهد بود.

کتاب ظهور و سقوط دایناسورها


ویژگی های کتاب ظهور و سقوط دایناسورها

برنده جایزه بهترین کتاب علمی گودریدز سال 2018

استیو بروساتی
استیولوئیس بروساتی (متولد 24 آوریل 1984) یک دیرینه شناس و زیست شناس تکاملی آمریکایی است که در زمینه آناتومی و تکامل دایناسورها متخصص است. وی در دانشگاه شیکاگو برای مدرک کارشناسی، در دانشگاه بریستول برای کارشناسی ارشد در بورس تحصیلی مارشال و در نهایت در دانشگاه کلمبیا برای MPhil و PhD تحصیل کرد. وی در حال حاضر خواننده رشته دیرینه شناسی مهره داران در دانشگاه ادینبورگ است. علاوه بر مقالات علمی و تک نگاری های فنی، کتاب محبوب او دایناسورها (2008) و کتاب درسی دایناسور پالئوبیولوژی (2012) برای وی اف...
نکوداشت های کتاب ظهور و سقوط دایناسورها
A masterpiece of science writing
شاهکار علمی نویسی
Washington Post Washington Post

"An absorbing historical saga.
«یک حماسه تاریخی جذاب.
Christian Science Monitor Christian Science Monitor

قسمت هایی از کتاب ظهور و سقوط دایناسورها (لذت متن)