کتاب اصول تمرینات شنا

The Swimming Drill Book
۱۲۸ روش در شنا‬
کد کتاب : 42533
مترجم : محسن زروار
شابک : 978-9644237867
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول تمرینات شنا اثر روبن گزمن

تکنیک در عملکرد شنا بسیار مهم است. در استخر یا آب‌های آزاد، مربیان و ورزشکاران به طور یکسان می‌دانند که کارایی در ورود به آب و حرکت در آن معادل میلی‌ثانیه‌ها پیشرفت است – میلی‌ثانیه‌هایی که همه تفاوت را در یک مسابقه ایجاد می‌کنند.

اینجاست که کتاب «اصول تمرینات شنا» تاثیر خود را نشان میدهد. اولین نسخه از این کتاب مهم به سرعت به پرفروش ترین کتاب تمرین در این ورزش تبدیل شد. اکنون، این نسخه دوم با تمرین‌های بیشتر، تغییرات جدید و پوشش گسترده‌تر برای کمک به هر شناگر، پیش‌بینی می‌شود.در این کتاب شیسوه هایی برای اصلاح ضربه ها، اصلاح عیوب و بهبود احساس خود نسبت به آب را پیدا خواهید کرد. علاوه بر تسلط بر هر چهار حرکت رقابتی - آزاد، کرال پشت، کرال سینه، و پروانه - شما با نکات ضروری وضعیت بدن، اسکالینگ، استارت، چرخش و پایان نیز آشنا خواهید شد. حتی پوشش کاملا جدیدی از تمرینات در آب آزاد و تمرینات قدرتی برای انجام در کنار استخر خواهید دید.
خودتان ببینید چرا کتاب تمرین شنا در قفسه هر شناگر و مربی جدی وجود دارد. این کتاب هر مهارت و هر چیزی که برای موفقیت در شنا نیاز دارید را ارائه می دهد.

کتاب اصول تمرینات شنا

روبن گزمن
روبن گزمن متولد سال 1357 ، مربی شنای ایالات متحده (USS) است. وی بیش از 35 سال در سطح تفریحی تابستانی ، دبیرستان ، دانشکده و مسابقات سراسری USS مربیگری کرده است.