کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان

History, Theory and Practice of Philosophy for Children
گفت وگوهایی درباره ی تاریخ، مبانی نظری، و نحوه ی اجرای برنامه
کد کتاب : 42925
مترجم :
شابک : 978-6220603269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 419
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان اثر رسنانی هاشم

اثر پیش رو کتابی است به کوشش "رسنانی هاشم" که به گفت وگوهایی درباره ی تاریخ، مبانی نظری، و نحوه ی اجرای برنامه ی "فلسفه برای کودکان و نوجوانان" پرداخته و چشم اندازهای جهانی را در این زمینه بررسی می کند.
"رسنانی هاشم" در این کتاب، در زمینه ی "فلسفه برای کودکان و نوجوانان" مجموعه مقالاتی تهیه کرده است که توسط بنیان گذاران آن و رهبران جنبش مدنظر در سراسر جهان نوشته شده است. این مقالات در قالب گفت و گو و مصاحبه تهیه شده اند. قسمت اول کتاب، پیدایش جنبش ، مبانی فلسفی و نظری آن را توضیح می دهد. قسمت دوم کاربردهای تخصصی گفتگوهای فلسفی در آموزش فلسفه ، اخلاق و علوم را بررسی می کند. قسمت سوم به بررسی دغدغه های نظری از جمله اهداف این روش در رابطه با جستجوی حقیقت یا معنا ، یا بحث در مورد رمان یا داستان های کوتاه و ویژگی های آن ها می پردازد. بخش چهارم شیوه های گوناگون "فلسفه برای کودکان و نوجوانان" در سراسر جهان و مسئله تفاوت های فرهنگی ، شیوه های مختلف جامعه ی مورد تحقیق و سازگاری لازم با توجه به دغدغه های محلی را توضیح می دهد.
کتاب با بررسی قابل توجه پیشرفت "فلسفه برای کودکان و نوجوانان" ، موانع آن و گسترش بین المللی آن به بیش از 60 کشور جهان به پایان می رسد. این بینش های نافذ ، کتاب مورد نظر به اهتمام "رسنانی هاشم" را به یک منبع فوق العاده غنی برای هر کسی که علاقه مند یا درگیر اجرای یک برنامه "فلسفه برای کودکان و نوجوانان" است ، تبدیل می کند.

کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان

دسته بندی های کتاب فلسفه برای کودکان و نوجوانان