کتاب رازهایی درباره مردان

the Secrets about men every woman should know
کد کتاب : 54509
مترجم :
شابک : 978-9645885593
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 35
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

رازهایی درباره مردان
Secrets About Men Every Woman Should Know
که هر زنی باید بداند
کد کتاب : 37225
مترجم :
شابک : 978-9644184925
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

رازهایی درباره ی مردان
Secrets about men every woman should know
کد کتاب : 4411
مترجم :
شابک : 9786009915071
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب رازهایی درباره ی مردان اثر باربارا دی آنجلیس

در کتاب « راز هایی در باره مردان » آمده است: این کتابی است باید قبل از قرار ملاقات اول با فرد مورد نظرتان بخوانید. کارشناس روابط مشهور ، دکتر باربارا د آنجلیس در این کتاب به موضوعات زیر می پردازد :

- اسراری در مورد رابطه جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت

- از کدام یک از مردان از آغاز مشکل شروع می شود

- چطور سر صحبت را با مردی که دوست دارید باز کنید

- شش مورد از بزرگترین خطاهایی که زنان در مورد مردان مرتکب می شوند

- پنج رمز و راز بزرگ در مورد مردان

- آنچه مردان به جای آنچه در واقع منظورشان است می گویند

-چرا مردان همیشه می خواهند تایید شوند

-بیست موردی که تمایل جنسی مردان را خاموش می کند

-چطور به همان اندازه که می دهید بدست آورید

باربارا مربی قطعی روابط است ،وی نویسنده ی 14 عنوان کتاب پرفروش در رابطه با روابط است ، که طرفدارانی در سراسر جهان دارد و به مشکلات پاسخ های شوخ و مستقیم می دهد. نویسنده در مورد مشکلاتی که روابط و زندگی میلیون ها زن و مرد را دگرگون کرده است می نویسد و از خوانندگانش الهام گرفته است تا چگونه الگوهای روابط ناکارآمد خود را تغییر دهند. با کمک "رازهایی درباره مردان" دریابید که واقعا مردان نسبت به زنان ، عشق و رابطه جنسی چه احساسی دارند. کتاب شامل : تمرینات ، چک لیست ها ، نوشتن ها ، انجام کارها و ابزارها و تکنیک های اثبات شده ای است ، که می تواند شما را به یک زن قدرتمند تبدیل کرده و روابط شما را با مردان کاملا دگرگون کند.

کتاب رازهایی درباره ی مردان

باربارا دی آنجلیس
دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام های الهام بخش خود در مورد نحوه ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینه ی تحول فردی یکی از بهترین ایده های خود باوری در سال ۱۹۸۰ را داراست. با...
نکوداشت های کتاب رازهایی درباره ی مردان
Inside every dominating male is a rebellious little boy seeking to prove his autonomy from Mommy. To help women handle this emotionally armored creature, De Angelis ( How to Make Love All the Time ) offers savvy if familiar advice: Don't mother him; don't "fall in love with a man's potential"; don't act like a little girl in order to get your way, etc. However, many of the "secrets" about men that she proffers either are hardly arcane ("Men feel emotionally rejected when you reject their sexual advances") or seem debatable. This self-styled "instruction manual about men" is stuffed with exercises, quizzes, lists ("Men's Top Twenty Sexual Turn-Offs"), problems/solutions, tips, maxims and anecdotes. The book's brisk, practical approach promises more than it delivers.
"در درون هر مرد کنترل گرا ، یک پسر کوچک عصیانگر به دنبال اثبات استقلال خود از مادرش است. برای کمک عاطفی به زنان در اداره این مخلوق زره پوش دکتر باربارا دی آنجلس توصیه های آشنا و زیرکانه ای را ارائه می دهد: برای او مادری نکنید. "عاشق پتانسیل های مردانه نشوید". مانند یک دختر کوچک عمل نکنید تا راه خود را پیدا کنید ، و غیره. با این وجود ، بسیاری از رازهایی که وی در کتابش در مورد مردان ارائه می دهد، بسیار سرسختانه یا تا حدودی قابل بحث هستند. این کتابچه ی راهنمای دستورالعمل در مورد مردان "خودآمیز" با تمرینات ، آزمون ها ، لیست ها ، مشکلات / راه حل ها ، نکات ، حداکثرها و حکایات پر شده است. رویکرد پرتحرک و سریع کتاب بیش از آنچه ارائه می دهد، وعده می دهد."
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب رازهایی درباره ی مردان (لذت متن)
علت این که ما در روابطمان به دنبال تفاوت بین زنان و مردان هستیم این است که آقایان به سختی می توانند از حالت تفکر و تعقل به طرف احساساتشان بروند؛ زیرا گویی آقایان با ذهن شان بیشتر از قلب شان درگیرند. آقایان در مقایسه با خانم ها به فرصت بیشتری برای تغییر وضعیت نیاز دارند. فرض کنید شما با همسرتان مشغول گفت و گوی مسائل اقتصادی هستید. در آن هنگام شما دوست دارید با او عشق ورزی کنید و در آغوش تان بگیرید؛ اما، متوجه می شوید او حوصله این کار را ندارد. دلیل اصلی آن، تغییر وضعیت از نیم کره مغز به نیم کره دیگر است که مردان نسبت به خانم ها دارای سرعت کمتری هستند و نیاز به مدت زمان بیشتری دارند. شاید مشاهده کرده باشید که آقایان بعد از ساعت کاری خود به وقت بیشتری برای وفق دادن خود با شرایط خانه نیاز دارند. اگر دقت کرده باشید همسرتان در روزهای تعطیل توجه بیشتری به شما دارد و قابلیت جنسی او هم بهتر می شود. در واقع، زمانی که مردی را از فعالیت های کاری اش دور نگه دارید، فشارها و اضطراب های کاری روی او کم است و تمرکز روی نیم کره راست کمتر می شود و نیم کره چپ خود را برای به کارگیری احساسات و علاقه به کار می گیرد و حتی در آرامش بیشتری قرار می گیرد. در این حالت همسرتان توجه بیشتری به شما می کند؛ چون دیگر از وضعیتی به وضعیت دیگر تغییر نمی کند. درباره این خصوصیت با بسیاری از خانم هایی که از شوهرانشان شکایت داشتند صحبت کردم و دریافتم که بیشتر آنان می گویند: «رفتار شوهران شان در زمان تعطیلات در مقایسه با زمانی که پس از کار در منزل هستند، کاملا متفاوت است».