کتاب هفت اشتباهی که والدین خوب مرتکب می شوند

The 7 Worst Things Good Parents Do
کد کتاب : 44793
مترجم :
شابک : 978-6227562347
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هفت اشتباهی که والدین خوب مرتکب می شوند اثر جان سی فریل

جان سی. فریل و همسرش لیندا دی. فریل، روان شناس و پزشک هستند.
دکتر جان سی فریل متخصص و روان شناس امریکایی است که در زمینه های مختلف علم روانشناسی از جمله خانواده درمانی، زوج درمانی و روان درمانی تخصص دارد.
او و همسرش مولف هشت کتاب معتبر و پر فروش در سطح جهان هستند.
دکتر فریل یکی از اعضای جامعه روانشناسان امریکا و از اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه نوادا است.
نویسندگان که به خانواده درمانی، زوج درمانی و روان درمانی انفرادی اشتغال دارند، نخست این هفت اشتباه را به گونه ای خواندنی و پر کشش توصیف می کنند، سپس رهنمودهایی برای مقابله با آن به دست می دهند.
اگر در فکر ازدواج و تشکیل خانواده هستید، اگر فرزندان تان هنوز وارد مدرسه نشده اند یا در مدرسه هستند، اگر همواره در حال مجادله و کشمکش با نوجوانان یاغی و سرکش خود هستید و سرانجام اگر از جمله والدینی هستید که فرزندان بالغ شان خانه را ترک کرده اند و می اندیشید که چگونه رابطه بهتری با آنان برقرار سازید، پاسخ سوال های خود را در این کتاب خواهید یافت.
این کتاب به بررسی هفت اشتباه سرنوشت سازی می پردازد که والدین امروزی مرتکب می شوند.

کتاب هفت اشتباهی که والدین خوب مرتکب می شوند

جان سی فریل
جان فریل یک برنامه آموزشی و گفتاری فعال در زمینه اعتیاد را حفظ می کند، و به دلیل ارائه و آموزش عملی، ابتکاری، قدرتمند و دلسوزانه خود شناخته شده است. چه با عموم مردم صحبت کند و چه با افراد حرفه ای، وی توانایی کنترل مطالب دشوار یا دردناک را با توازن کافی صلاحیت، حساسیت، شوخ طبعی ملایم و حرفه ای دارد که وی را به یکی از مربیان برتر کشور تبدیل کرده است.