کتاب معجزه وجود دارد

Miracles Happen
کد کتاب : 45338
مترجم :
شابک : 978-6005527810
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب معجزه وجود دارد اثر برایان ال وایس

دکتر برایان ال. وایس یک نام آشنا برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی فراروان‌شناسی و درمان‌های معنوی است. او در طول سال‌ها تجربه‌های خود را در زمینه تناسخ روح و تجسد چرخه‌ای آن در اشکال جسمی متفاوت به ارمغان آورده است، و یک روش درمانی نوآورانه را ایجاد کرده است که بر مبنای بازگشت به زندگی‌های گذشته بیماران استوار است.

دکتر وایس پیش‌تر باورها و روش‌های کاری خود را در چند کتاب، از جمله کتاب پرفروش «جز عشق راهی نیست» به تفصیل شرح داده بود. اکنون، با کتاب جدید خود به نام «معجزه وجود دارد»، او شواهد بیشتری را در جهت حمایت از فرضیات خود ارائه می‌دهد.

کتاب «معجزه وجود دارد» (Miracles Happen) شامل خاطرات متنوع بیمارانی است که به دکتر برایان ال. وایس و ایمی وایس مراجعه کرده و از طریق روش‌های آنها شفا یافته‌اند. این اثر، به عنوان یک شواهد واقعی برای صحت نظریه تناسخ بر اساس موارد واقعی عرضه می‌شود. اگرچه کتاب ساختاری بیشتر بر خاطرات تمرکز دارد، اما در وهله‌ای اول باید آن را به عنوان یک مقاله نظری در نظر گرفت، زیرا تمامی خاطرات در این اثر، تمرکز کامل خود را بر اثبات یک فرضیه خاص و نشان دادن کارایی روش درمانی از آن‌ها دارند.

به طور خلاصه، برایان ال. وایس و ایمی وایس با نگارش کتاب «معجزه وجود دارد» به هدف کمک به شفای روحی خوانندگان خود یا حداقل هدایت آن‌ها به مسیر شفا تلاش کرده‌اند. آن‌ها به این باورند که قدم نهادن در این مسیر نیازمند باور به وجود روحی مستقل از جسم است. به محض اینکه این واقعیت را پذیرفته باشید، به آرامی خواهید دید که در حال گام‌هایی در جهت بهبود روحی و روانی خود هستید.

کتاب معجزه وجود دارد

برایان ال وایس
برایان لسلی وایس (Brian Leslie Weiss) زاده ۱۹۴۴ روانپزشک امریکایی است. تحقیقات او بر بازگشت به زندگی‌های گذشته و بقای روح بعد از مرگ متمرکز است.برایان وایس در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد و بعد از آن در سال ۱۹۷۰ از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد. سپس تحصیلات خود را در پزشکی داخلی در مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک کامل کردو پس از آن مجدداً به دانشگده ییل بازگشت و دو سال دوره دستیاری را در رشته روانپزشکی گذراند او رئپس بخش روانپزشکی مرکز پزشکی مانت سنی در میامی شد.دکتر ویس می‌...
نکوداشت های کتاب معجزه وجود دارد
Before you know it, the stories in the book become magic carpets, taking you into your own forgotten landscapes where memories are lessons that can teach you how to live a more meaningful and fearless life.
قبل از اینکه متوجه شوید، داستان های کتاب به فرش های جادویی تبدیل می شوند و شما را به مناظر فراموش شده خودتان می برند، جایی که خاطرات درس هایی هستند که می توانند به شما بیاموزند که چگونه زندگی معنادارتر و بی باکی داشته باشید.
Elizabeth Lesser

Brian Weiss reminds us that: ‘We are a soul that comes with a body - not a body that comes with a soul.’ Miracles Happen helps to educate, enlighten, and show you that we are all spiritual beings with unlimited potential!
برایان وایس به ما یادآوری می کند که: «ما روحی هستیم که با بدن می آید - نه جسمی که با روح می آید.» معجزه وجود دارد به آموزش، روشنگری و نشان دادن این که همه ما موجوداتی روحانی با پتانسیل نامحدود هستیم می پردازد.
John Holland

قسمت هایی از کتاب معجزه وجود دارد (لذت متن)
در واقع گاهی معجزه اتفاق می افتد. معجزات گاهی چنان بزرگند که بر کل گروه تأثیر می گذارند. وسعت دامنه اش هر قدر باشد، دگرگونی ایجادشده دائمی خواهد بود. روح ها تغذیه می شوند. زندگی ها معناهای تازه و عمیق تر می گیرند. معجزات اتفاق می افتند. در آن روزی که بیماری به نام کاترین پا به مطب من گذاشت و جهانی کاملا روحانی را که هرگز باور نمی کردم وجود داشته باشد به من معرفی کرد، برای من معجزه ای اتفاق افتاد. کتاب های قبلی من حاوی شرح مفصل تجربیات اوست و توضیح می دهند که چگونه در نتیجه ی آنها، تغییر مثبتی دائمی در زندگی وی اتفاق افتاد. حداقل زندگی من هم به همان اندازه متأثر از این تجربیات شد. پیش از افشای تجربیات زندگی های گذشته، من یک دانشگاهی کاملا منطقی و وسواسی بودم...