کتاب تاریخ فرهنگی عکاسی

Photography: A Cultural History
کد کتاب : 46061
مترجم :
شابک : 978-6006445168
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 648
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ فرهنگی عکاسی اثر مری وارنر مارین

کتاب «تاریخ فرهنگی عکاسی» تاریخچه عکاسی را به گونه‌ای بررسی می‌کند که دانش‌آموزان می‌توانند پیشرفت‌های چند جانبه رسانه را بسنجند و زمینه‌های تاریخی و فرهنگی را ببینند که عکاسان در آن زندگی و کار می‌کردند. نظرسنجی جامع مری مارین نشان می دهد که چگونه عکاسی درک ما از جهان را برای همیشه تغییر داده است. این یک تمرکز منحصر به فرد بر کار مبتنی بر عکس معاصر و رسانه های الکترونیکی است.

این کتاب برای آشنایی دانشجویان با عکاسی نوشته شده است، بدون نیاز به دانش فنی قبلی در مورد عکاسی. ویرایش چهارم برای گنجاندن مطالب جدید و گسترش موضوعاتی که اخیرا مورد توجه علمی و عمومی قرار گرفته اند، اصلاح شده است. مطالبی درباره تاریخچه عکاسی در چین، از قرن نوزدهم تا امروز، در نسخه جدید اضافه شده است. برای اولین بار، مربیان پذیرنده ممکن است به مجموعه پاورپوینت حاوی تصاویر بسیاری از کتاب دسترسی پیدا کنند.

مری وارنر مارین استاد دپارتمان هنرهای زیبا در دانشگاه سیراکیوز نیویورک است که در آن دوره‌هایی در مورد تاریخ عکاسی و همچنین نقد هنر و تاریخچه آن تدریس می‌کند. او در سال 2008 برنده جایزه نویسنده هنری بنیاد اندی وارهول برای کار مستمرش در تاریخ و تئوری عکاسی مستند شد

کتاب تاریخ فرهنگی عکاسی

مری وارنر مارین
مری وارنر مارین متولد سال 1950 ، استاد گروه هنرهای زیبا در دانشگاه سیراكوز نیویورك است. وی همچنین در ایالات متحده و اروپا سخنرانی می کند و در سال 2008 برنده جایزه نویسنده هنری بنیاد اندی وارهول شد. وی نویسنده کتاب "تاریخ فرهنگی عکاسی" است و مقالات متعددی نیز درباره ی عکاسی نوشته.
دسته بندی های کتاب تاریخ فرهنگی عکاسی