کتاب خشم

Rage
کد کتاب : 46460
مترجم :
شابک : 978-6227471243
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 508
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز سال 2020

معرفی کتاب خشم اثر باب وودوارد

اب وودوارد، نویسنده این اثر، زاده 1943، روزنامه نگار و پژوهشگر برجسته اهل ایالات متحده آمریکا است که شهرت خود را عمدتا مدیون گزارشی است که منجر به افشای رسوایی واترگیت و استعفای ریچارد نیکسون، سی و هفتمین رئیس جمهور آمریکا شد. او متعاقبا این گزارش را به شکل کتابی تحت عنوان تمام مردان رئیس جمهور منتشر کرد.
وودوارد در دومین اثر خود درباره دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با نگاهی موشکافانه به تجزیه و تحلیل موضوعاتی از قبیل همه گیری و نحوه مدیریت ویروس کووید 19، رابطه شکننده دونالد ترامپ با مقامات بلندپایه عموما با پیشینه نظامی هیئت دولت، ناآرامی های نژادی و همچنین رابطه او با روسیه، کره شمالی و ایران می پردازد.
وودوارد طی 18 مصاحبه با دونالد ترامپ دست به نگارش این کتاب می زند. ترامپ همچنین برخی از اعضای هیئت دولت خود را موظف می کند تا در کتاب «خشم» مصاحبه های باب وودوارد انجام دهند و به تشریح اقدامات خود بپردازند. سایمن اند شوستر، ناشر کتاب «خشم» در قسمت توضیحات این کتاب آورده است: «خشم» نتیجه صدها ساعت مصاحبه دسته اول، یادداشت ها، ایمیل ها، خاطرات و اسناد محرمانه است.

کتاب خشم

باب وودوارد
باب وودوارد (Bob Woodward؛ زاده ۲۶ مارس ۱۹۴۳) یک خبرنگار اهل ایالات متحده آمریکا است. او و کارل برنستین دو خبرنگار واشینگتن پست نقش اصلی در فاش شدن رسوایی واترگیت و استعفای نیکسون رئیس‌جمهور آمریکا داشتند. این گزارش با نام تمام مردان رئیس‌جمهور منتشر شد.کتاب دیگر وودوار با عنوان وحشت: ترامپ در کاخ سفید در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد که نگاهی ترسناک به کاخ سفید ترامپ دارد.