کتاب رمز و راز خبرنگاری کوله پشتی

Backpack Journalism
کد کتاب : 47046
شابک : 978-9641210320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب رمز و راز خبرنگاری کوله پشتی اثر حسن قربانی

خبرنگاری کوله پشتی، محصول دوران پس از اینترنت، پس از وب و پس از تولد شبکه های اجتماعی است. یعنی 15 سال از ظهور آن می گذرد.
خبرنگار کوله پشتی مثل یک طبیعت گرد تنها، همه وسایل مورد نیاز برای گردآوری، ضبط و ارسال خبر، عکس خبری، گزارش تصویری و ارتباط با منابع اطلاعاتی دیجیتال برای تکمیل گزارش هایش را همه جا همراه خود دارد که عبارتند از: دوربین فیلمبرداری دیجیتال، میکروفن، رایانه روپایی دارای قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت، با نرم افزارهای ویرایش و تصویرآرایی مورد نیاز.
در کتاب حاضر نویسنده که خود یکی از خبرنگاران باسابقه صدا و سیماست و عملا این گونه خبرنگاری را تجربه کرده است، حاصل تجارب و مطالعات و رموز کارش را که در کلاس های آموزش خبرنگاری تدریس می کند، در اختیار همه علاقه مندان جوان قرار داده است.
نویسنده در این کتاب سعی کرده با استفاده از 3 دهه تجربه در دنیای رسانه و ارتباطات و بهره گیری از نظر دیگر دست اندرکاران و فعالان رسانه، که به کار خبرنگاری اشتیاق نشان داده اند، ویژگی های خبرنگاری کوله پشتی، ماهیت و چیستی آن، کاربردها و دیگر ابعاد این پدیده ارتباطی را با نگاهی موشکافانه مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

کتاب رمز و راز خبرنگاری کوله پشتی

دسته بندی های کتاب رمز و راز خبرنگاری کوله پشتی