کتاب راهنمای اصلی کسب و کار

Mentor to Millions
رازهای موفقیت در تجارت،ارتباطات و فراتر از آن
کد کتاب : 47210
مترجم :
شابک : 978-6008913597
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 185
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای اصلی کسب و کار اثر مجموعه ی نویسندگان

"راهنمای اصلی کسب و کار" کتابی است به قلم "کوین هرینگتون" و "مارک تیم" که در آن "رازهای موفقیت در تجارت،ارتباطات و فراتر از آن" را به خوانندگان معرفی می‌نمایند.
"مارک تیم" یک روز از دوران اوجش به عنوان یک کارآفرین، خود را در انتهای مسیر دید. لحظه‌ای بعد او وارد خانه می‌شد و به همسر و فرزندانش سلام می‌کرد. اما همانطور که او غرق در موفقیتی بود که به تازگی کسب کرده بود، باید با یک واقعیت غافلگیرکننده روبرو می شد: او واقعا دلش نمی‌خواست به خانه برود. "مارک" می‌دانست وقتی وارد شلوغی شاد خانه شود، سرخوشی آن روز از بین می‌رود. زندگی شغلی و زندگی خانوادگی او می‌توانست دو جهان متفاوت باشد. و در آن لحظه، او تصدیق کرد و همانطور که خودش می گوید "کسب و کار من اولین و بهترین نسخه‌ی من را در اختیار داشتند، در حالی که خانواده من آخرین و کمترین مرا داشتند."
"راهنمای اصلی کسب و کار"، سفر "مارک تیم" را از آن لحظه مهم به درک کاملا جدیدی از نحوه همزیستی و پیشرفت کار، زندگی و روابط با یکدیگر ترسیم می کند. راهنمای او در این سفر، مربی موفق او، "کوین هرینگتون" است که داستان‌های شگفت‌انگیزی را به اشتراک می‌گذارد و توصیه‌های ارزشمندی در مورد چگونگی برنده شدن در تجارت و در هر زمینه‌ای از زندگی به ما ارائه می‌دهد.
"راهنمای اصلی کسب و کار" شما را دعوت می‌کند تا در این سفر به "کوین هرینگتون" و "مارک تیم" ملحق شوید. هر صفحه ترکیبی از بهترین ایده‌های تجارت، خانواده و زندگی شخصی را به شما ارائه می‌کند. اگر در کسب و کار موفق هستید، در حال مبارزه هستید یا تازه شروع به کار کرده اید و می‌خواهید زندگیتان در خانه همان چیزی باشد که همیشه آرزویش را داشتید، این کتابی است که باید بخوانید.

کتاب راهنمای اصلی کسب و کار

دسته بندی های کتاب راهنمای اصلی کسب و کار
نکوداشت های کتاب راهنمای اصلی کسب و کار
Failure is not fatal. We can choose to stand on top of our pile of failures or be buried by them. Mark Timm and Kevin Harrington . . . show us the mind-set, focus, and action plan we need to turn personal and professional failure into exponential success.
شکست کشنده نیست. ما می توانیم انتخاب کنیم که بالای سر انبوه شکست هایمان بایستیم یا توسط آنها دفن شویم. مارک تیم و کوین هرینگتون طرز فکر، تمرکز و برنامه عملی را که برای تبدیل شکست شخصی و حرفه ای به موفقیت تصاعدی نیاز داریم، به ما نشان میدهند.
Dave Ramsey, best-selling author and radio host

Put your seat belt on and get ready for an incredible ride. . . . Inspiring, grounded, and immeasurably practical.
کمربند ایمنی خود را ببندید و برای یک سواری باورنکردنی آماده شوید. . . . الهام بخش، عقلانی و بی اندازه کاربردی.
Les Parrott, Ph.D., #1 New York Times best-selling author and founder of BetterLove.com

A powerful resource [to] regain your work-life balance and experience the life you desire.
منبعی قدرتمند برای بازیابی تعادل بین کار و زندگی و تجربه زندگی مورد نظرتان.
Michael Hyatt, New York Times and Wall Street Journal best-selling author

Mentor to Millions is like having Kevin as your personal mentor!
خواندن راهنمای اصلی کسب و کار مثل این است که کوین را به عنوان مربی شخصی خود داشته باشید!
Barbara Corcoran, businesswoman and Shark from Shark Tank

قسمت هایی از کتاب راهنمای اصلی کسب و کار (لذت متن)
خیلی از کارآفرینان عقیده دارند به این دلیل درجا می زنند که برنامه ی مناسبی ندارند. از نظر کوین هرینگتون آن ها به دلیل نداشتن یک برنامه ی خوب درجا نمی زنند، بلکه به دلیل نداشتن یک برنامه ی بی نقص در کارشان گیر می افتند. البته هرگز چنین برنامه ای نخواهند داشت. یک بار در سفری که از نیویورک به سمت شیکاگو می رفتیم، کوین به من گفت، چیزی به نام برنامه ی بی نقص وجود ندارد. اگر برای داشتن یک برنامه ی بی نقص تلاش کنی، قطعا شکست می خوری. اگر برای بی نقص بودن تلاش کنی، از جایی که باید می بودی تا بفهمی اصلا چگونه می توانی یک برنامه ی مناسب داشته باشی، بیست درصد جلو می افتی. از او پرسیدم، منظورت چیست؟ یادت می آید درباره ی کمال گرایان اهمال کار چه گفتم؟ این که فقط کافی است ایده ای را به سطح هفتاد و پنج تا هشتاد درصد برسانی تا آن را اجرا کنی. این حرف نکات بیشتری هم دارد. باید این مفهوم را بپذیرید؛ چون به احتمال بسیار زیاد در جایی از کار اشتباه کرده اید. فقط یک راه برای فهمیدنش وجود دارد: عمل کردن. باید ایده هایت را عملی کنی. راستش بیشتر کارآفرینان بدون آموزش رسمی فراوان می توانند ایده ای را به سطح هفتاد و پنج تا هشتاد درصد برسانند. همه ی ما کسی را می شناسیم (شاید حتی خودمان) که به صورت غریزی عناصر خاصی از یک ایده یا فرصت را بررسی می کند تا به آن مرحله برسد. تقریبا یک غریزه ی انسانی است؛ ولی توانایی دست به کار شدن و عمل کردن بدون اینکه ایده کامل و بی نقص باشد، غریزی نیست. غریزه ی ما خلاف آن را می گوید. وقتی به انتهای فرآیند برنامه ریزی نزدیک می شویم، باید برای ایده مان کاری کنیم یا درباره ی آن بازخورد بگیریم یا آن را در بازار قرار دهیم. در اینجاست که ترس و اضطراب بر ما غلبه می کند. در اینجاست که کارآفرین می گوید: «هنوز آماده نیستم. باید به برنامه ریزی ادامه دهم. کارهای بیشتری باقی مانده.» تعداد کسانی که می شناسم ایده های خود را به هشتاد درصد رسانده اند و سال ها از حرکت باز ایستاده اند، از دستم در رفته است. حق با او بود. ما از طریق برنامه ی زیگلار مردی را پیدا کردیم که قبل از ملاقات با ما، ایده اش به مدت چهار سال در سطح هشتاد درصد قرار داشت. چهار سال. ملاقات با ما کمکش کرد دست به کار شود. آنچه او در چهار ماه بعد یاد گرفت، احتمالا ده برابر بیشتر از چیزهایی بود که در آن چهار سال برنامه ریزی، یاد گرفته و کشف کرده بود.