کتاب تئوری های دیزاین گرافیک

Graphic Design Theory
  • 10 % تخفیف
    240,000 | 216,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مشکی مشکی
    نویسنده: هلن آرمسترانگ
کد کتاب : 48054
مترجم :
شابک : 978-6226669337
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تئوری های دیزاین گرافیک اثر هلن آرمسترانگ

عناوین موجود این کتاب توسط دانشجویان، مربیان و متخصصان طراحی گرافیک در سراسر جهان به عنوان منابع ارزشمند مورد تحسین قرار می گیرند. هر جلد با طراحی زیبا و مقرون به صرفه، نمای کلی مختصر از یک طراحی اساسی را ارائه می دهد. اما همانطور که اکثر طراحان باتجربه به شما خواهند گفت، یک آموزش جامع همچنین مستلزم درک چرایی تمرین طراحی است. تئوری های دیزاین گرافیک متون پیشگامانه و اولیه را از مهم ترین متفکران طراحی تاریخی و معاصر ارائه می دهد. از الکساندر رودچنکو «ما کی هستیم: مانیفست گروه سازنده‌گرا» تا «فناوری و طراحی رایانه» کنیا هارا، این جلد ضروری پایه و اساس لازم را برای واژگان و اندیشه انتقادی معاصر فراهم می‌کند.

نظریه طراحی گرافیک در سه بخش سازماندهی شده است: «ایجاد میدان» سیر تکامل طراحی گرافیک را در طول اوایل دهه 1900 دنبال می‌کند، از جمله ایده‌های آوانگارد تأثیرگذار آینده‌گرایی، ساخت‌گرایی، و باهاوس. "ساخت بر موفقیت" اواسط تا اواخر قرن بیستم را پوشش می دهد و سبک بین المللی، مدرنیسم و ​​پست مدرنیسم را در نظر می گیرد. و "نقشه برداری از آینده" در پایان قرن گذشته باز می شود و شامل بحث های جاری در مورد خوانایی، مسئولیت اجتماعی، و رسانه های جدید است. تصاویر رنگی چشمگیر هر یک از حرکات مورد بحث را نشان می دهند و رابطه مداوم بین تئوری و عمل را نشان می دهند. شرح مختصری مقدمه هر متن است و چارچوبی فرهنگی و تاریخی ارائه می دهد که از طریق آن می توان اثر را ارزیابی کرد. نویسندگان شامل طراحان تأثیرگذاری مانند هربرت بایر، لزل موهولی-ناگی، کارل گرستنر، کاترین مک کوی، مایکل راک، لو مانوویچ، الن لوپتون و لورین وایلد هستند. ویژگی های اضافی شامل جدول زمانی، واژه نامه، و کتابشناسی برای مطالعه بیشتر است. نظرسنجی ضروری برای دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی در تاریخ طراحی، تئوری و مسائل معاصر، نظریه طراحی گرافیک از طراحان و خوانندگان علاقه مند در همه سطوح دعوت می کند تا وارد دنیای گفتمان طراحی شوند.

کتاب تئوری های دیزاین گرافیک

نکوداشت های کتاب تئوری های دیزاین گرافیک
An intro to design theory featuring essays from some of the industry's most important contemporary thinkers.
مقدمه ای بر نظریه طراحی که شامل مقالاتی از برخی از مهم ترین متفکران معاصر این صنعت است.
How Magazine

his book offers a great primer on graphic design theory by collecting 24 essays from design luminaries like Jan Tschichold, Lorraine Wild, Paul Rand, El Lissitzky, Herbert Bayer, and more, culled from writings spanning more than a century on wide ranging topics from typography to the social responsibilities of a designer.
این کتاب با جمع آوری 24 مقاله از شخصیت های برجسته طراحی مانند یان تشیچولد، لورین وایلد، پل رند، اللیسیتزکی، هربرت بایر و غیره، مقدمه ای عالی در مورد تئوری طراحی گرافیک ارائه می کند که از نوشته های بیش از یک قرن در مورد موضوعات گسترده استخراج شده است. از تایپوگرافی تا مسئولیت های اجتماعی یک طراح.
Jason Santa Maria

قسمت هایی از کتاب تئوری های دیزاین گرافیک (لذت متن)