کتاب بازاندیشی معماری

Rethinking Architecture
  • 15 % تخفیف
    300,000 | 255,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فکر نو فکر نو
    نویسنده:
کد کتاب : 48325
مترجم :
شابک : 978-6006985664
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 426
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب بازاندیشی معماری اثر نیل لیچ

گردآوری شده برای اولین بار – کتابی مهم در معماری توسط فیلسوفان کلیدی و نظریه پردازان فرهنگی قرن بیستم.
مسائل پیرامون محیط ساخته شده به طور فزاینده ای برای مطالعه علوم اجتماعی و علوم انسانی محور هستند. این مقالات برداشت تازه‌ای از مسئله ی معماری ارائه می‌کنند و به طرز تحریک‌آمیزی بسیاری از اصول پذیرفته‌شده ی نظریه ی معماری را از منظر فرهنگی گسترده‌تر بازنگری می‌کنند.
این کتاب مجموعه ای دقیق از بهترین نوشته های نظری درباره ی ایده هایی است که شهرهای ما و تجربیات ما از معماری را شکل داده اند. به این ترتیب، بازاندیشی معماری منبع اصلی ارزشمندی را برای دانشجویان در طیف وسیعی از دوره ها فراهم می کند. این کتاب برای اولین بار نوشته های اصلی بسیاری از فیلسوفان کلیدی و نظریه پردازان فرهنگی قرن بیستم را در مورد معماری گرد هم آورده است. این مقالات حاوی برخی از روشن‌فکرانه ترین مشاهدات در مورد معماری معاصر هستند و دیدگاه‌های بدیع و تازه‌ای را در مورد این موضوع ارائه می‌دهند. آنها با هم مجموعه ای از مواد را تشکیل می دهند که باعث بازنگری ما به عنوان معمار در بسیاری از اصول پذیرفته شده نظری معماری می شود.
کتاب بازاندیشی معماری را سپیده برزگر ترجمه کرده است. این کتاب توسط نشر فکر نو به چاپ رسیده است.

کتاب بازاندیشی معماری

نیل لیچ
نیل لیچ یک معمار و نظریه پرداز انگلیسی است. او همچنین یک معمار دارای مجوز است که برای تمرین در انگلستان ثبت نام کرده است.لیچ دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر و مدرک دیپلم معماری از دانشگاه کمبریج و دکترای فلسفه از دانشگاه ناتینگهام است.
دسته بندی های کتاب بازاندیشی معماری