کتاب کافیه بپرسی!

Just Ask!
(متفاوت باش،شجاع باش،خودت باش)
کد کتاب : 48689
مترجم :
شابک : 978-6227437164
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

خودتو باورکن
Just Ask! Be Different, Be Brave, Be You
کد کتاب : 108740
مترجم :
شابک : 978-6004778725
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب کافیه بپرسی! اثر سونیا سوتومایر

احساس متفاوت بودن، به خصوص در دوران کودکی، می تواند سخت باشد. اما همانطور که انواع مختلف گیاهان و گل‌ها یک باغ را زیباتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند، افراد مختلف نیز دنیا ما را سرزنده‌تر و شگفت‌انگیزتر می‌کنند.

در کتاب کافیه بپرسی!
، سونیا سوتومایور، قاضی دیوان عالی ایالات متحده از توانایی های متفاوتی که بچه ها (و افراد در هر سنی) دارند، تجلیل می کند. جاستیس سوتومایور با استفاده از تجربیات خود به عنوان کودکی که مبتلا به دیابت تشخیص داده شده بود، در مورد کودکانی با انواع چالش ها می نویسد - و به قدرت های ویژه ای که این بچه ها دارند نیز نگاه می کند. در حالی که بچه‌ها با هم کار می‌کنند تا یک باغ اجتماعی بسازند و در طول مسیر از یکدیگر سوال می‌پرسند، این کتاب خوانندگان را تشویق می‌کند که همین کار را انجام دهند: وقتی با کسی روبرو می‌شویم که با ما متفاوت است اما مطمئن نیستیم چرا، همه چیزهایی که داریم. برای انجام فقط بپرسید.

کتاب کافیه بپرسی!


ویژگی های کتاب کافیه بپرسی!

برنده جایزه کتاب خانواده اشنایدر سال 2020

سونیا سوتومایر
سونیا ماریا سوتومایور (Sonia Maria Sotomayor) (زاده ۲۵ ژوئن ۱۹۵۴) قاضی دستیار دیوان عالی ایالات متحده آمریکا است.او همچنین یک قاضی فدرال در دادگاه استیناف حوزه دوم ایالات متحده آمریکا بوده‌است.سوتومایور اسپانیایی‌تبار است و در شهر نیویورک از والدینی پورتوریکوئی زاده شد.[۱] باراک اوباما او را برای سمت قاضی دادگاه عالی این کشور انتخاب کرد. در تاریخ ۷ اوت ۲۰۰۹ میلادی، قاضی سونیا سوتومایور، به عنوان نخستین عضو هیسپانیک دیوان عالی آمریکا از مجلس سنای ایالات متحده آمریکا، با ۶۸ رای مثبت د...
نکوداشت های کتاب کافیه بپرسی!
An affirmative, delightfully diverse overview of disabilities
یک مرور کلی مثبت و لذت بخش از ناتوانی ها
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

"Addressing topics too often ignored, this picture book presents information in a direct and wonderfully child-friendly way
این کتاب تصویری با پرداختن به موضوعاتی که اغلب نادیده گرفته می شوند، اطلاعات را به شیوه ای مستقیم و به طرز شگفت انگیزی برای کودکان ارائه می کند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب کافیه بپرسی! (لذت متن)
«درست است که آدم ها از پرسش های شخصی خیلی خوش شان نمی آید، اما من دلخور نمی شوم. دارم چی کار می کنم؟ برای این که قند خونم را اندازه بگیرم، روزی چند بار سر انگشتم را خراش کوچکی می دهم و به خودم آمپول هایی به اسم انسولین می زنم. راستش را بخواهید این کار را می کنم، چون دیابت دارم و بدنم به طور طبیعی مثل بقیه ی آدم ها خودش انسولین نمی سازد. البته گاهی درد دارد؛ من همه ی قدرتم را یک جا جمع می کنم و برای سلامتی خودم این کار را انجام می دهم.»