کتاب هنر ژاپن

Japanese Art
کد کتاب : 48699
مترجم :
شابک : 978-9642322121
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر ژاپن اثر جوان استنلی بیکر

کتاب "هنر ژاپن" توسط جوان استنلی بیکر به نگارش در آمده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا جنبه تلفیقی و در عین حال کیفیات منحصربفرد هنر ژاپنی را تبیین کند. این کتاب مهم می تواند به عنوان یک مرجع معتبر مورد استفاده دانشجویان رشته های هنری و علاقه مندان به هنر شرق قرار گیرد. این اثر توسط نسترن پاشایی به فارسی برگردانده شده است و نشر فرهنگستان هنر نیز آن را منتشر کرده است.

منحصربه‌فرد بودن فرهنگ ژاپن بر این واقعیت استوار است که ژاپن در طول تاریخ خود پیوسته تأثیرات متنوعی را - چه از چین و دریاهای جنوبی، یا اروپا و آمریکا - به سنت‌های متمایز خود گرفته، اقتباس کرده و تغییر داده است. این کتاب هنر ژاپن، بررسی معتبر و تحریک آمیزی از هنرهای ژاپن از دوره ماقبل تاریخ تا به امروز، نتایج جدیدترین تحقیقات در این زمینه را گرد هم می‌آورد. در این نسخه توسعه یافته و به روز شده، فصل جدیدی به بررسی هنر ژاپنی از دهه 1980 تا هزاره جدید می پردازد. هنر ژاپنی که با نمونه هایی از طیف وسیعی از هنرها و همچنین کتابشناسی گسترده به تصویر کشیده شده است، مروری مختصر و قابل تامل از یک فرهنگ جذاب است.

کتاب هنر ژاپن

جوان استنلی بیکر
جوان استنلی-بیکر (متولد 20 مارس 1934) استاد برجسته تاریخ هنر در دانشگاه ملی هنر تاینان، تایوان است و نویسنده چندین کتاب در مورد هنرهای ژاپن و چین است.
نکوداشت های کتاب هنر ژاپن
Covers the prehistoric period through Japan today and seeks to capture the essence of Japanese culture, which embraces balance, harmony, humor, and human imperfection. [Stanley-Baker] aims to communicate the sense of union between the art and the artist, as well as the ability of Japanese art and culture to absorb the ideas and influences of other cultures into its own.
این کتاب دوره ماقبل تاریخ را از طریق هنر ژاپن امروز پوشش می دهد و به دنبال دریافت جوهر فرهنگ ژاپنی است که شامل تعادل، هماهنگی، شوخ طبعی و نقص انسانی است. هدف [استنلی بیکر] انتقال حس اتحاد بین هنر و هنرمند، و همچنین توانایی هنر و فرهنگ ژاپنی برای جذب ایده ها و تأثیرات سایر فرهنگ ها در خود است.
Protoview

قسمت هایی از کتاب هنر ژاپن (لذت متن)