کتاب دایره المعارف مصور موسیقی

Music : the definitive visual history
کد کتاب : 48816
مترجم :
شابک : 978-6008269755
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

(گلاسه،باجعبه)

معرفی کتاب دایره المعارف مصور موسیقی اثر دورلینگ کیندرزلی

انسان‌ها همیشه موسیقی ساخته‌اند و این راهنمای معتبر و مصور همراه شما در تاریخ شگفت‌انگیز آن در سراسر جهان است.
موسیقی – آن کیمیاگری اسرارآمیز هارمونی ها، اشعار و ریتم – در زندگی ما ثابت است. کشف کنید که موسیقی چگونه با جامعه بشری، همراه با اوقات فراغت، آیین‌های مذهبی و جشن‌های مردمی ما تکامل یافته است. پیشرفت آن را در دوران ماقبل تاریخ و قبل از نت‌نویسی موسیقی، زمانی که ملودی‌ها به خاطر سپردن یا بداهه‌سازی می‌شد، تماشا کنید. از گالری‌های سازهای تاریخی مانند سنتور، شوم، قیچی و پیپ تابور لذت ببرید.
زبان جهانی موسیقی امروزه در تعداد شگفت انگیزی از سبک ها بیان می شود، و موسیقی تکامل خود را در سراسر جهان ارائه می دهد، از جمله سنت کلاسیک اروپایی جی اس باخ، صداهای پرشور فلامنکو اسپانیا، و قدرت صوتی الکترونیک و راک سنگین.
با جدول زمانی دیدنی رویدادهای کلیدی و مشخصات نوازندگان از آمادئوس موتزارت تا دیوید بووی،کتاب دایره المعارف مصور موسیقی یک مرجع بی‌رقیب و جامع است. فرقی نمی‌کند به بلوز، برامس یا بانگرا علاقه‌مند باشید، خواندن آن ضروری است.
. "کتاب دایره المعارف مصور موسیقی... خوانندگان را از طریق پیشرفت موسیقی از آغاز ماقبل تاریخ راهنمایی می کند و نه تنها موسیقی کلاسیک غربی، بلکه موسیقی سراسر جهان را مورد بحث قرار می دهد." - هفته نامه ناشران

کتاب دایره المعارف مصور موسیقی

دورلینگ کیندرزلی
دورلینگ کیندرزلی (Dorling Kindersley، که به شکل مخفف DK نیز نوشته می‌شود) موسسه‌ای انتشاراتی در بریتانیا است که به چاپ و نشر کتاب‌های مرجع برای کودکان و بزرگ‌سالان در ۵۱ زبان گوناگون می‌پردازد. این موسسه بخشی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است که پیشتر از یکی شدن دو گروه پنگوئن و راندم هاوس شکل گرفته بود.این انتشارات در سال ۱۹۷۴ گشایش یافت و گستره وسیعی از موضوعات را از جمله سفر، هنر و صنایع دستی، کسب و کار، تاریخ، بازی، آشپزی، تاریخ طبیعی، و غیره پوشش می‌دهد. دورلی...