کتاب برای یک شب عشق

Pour une nuit d'amour
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 50311
مترجم :
شابک : 978-6003539242
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب برای یک شب عشق اثر امیل زولا

امیل زولا نویسنده و روزنامه نگار فرانسوی قرن نوزدهم و بنیان گذار مکتب ادبی ناتورالیسم است. شهرت ادبی او بیشتر مدیون بیست جلد رمان به هم پیوسته ی روگن ماکار است که جامعه‌ی فرانسوی را در دوران ماپراتوری دوم وصف می‌کند. برخی از رمان مهم این مجموعه عبارتند از : ژرمینال، آسومورا، رمین، پول.

«ژولین در ظلمتی که ناگاه سراسر اتاق را گرفت، صدای بسته شدن در و دور شدن خش خش لباس ابریشمی ترز را در امتداد راهرو شنید. در انتهای شاه‌نشین، روی زمین نشست، هنوز جرئت نمی‌کرد از آنجا بیرون بیاید.ژرفای شب پرده‌ای جلوی چشم‌هایش می‌کشید، اما کنار خود وجود آن پای برهنه را که گویی تمام اتاق از حضورش سرد شده بود، حس می‌کرد.

کتاب برای یک شب عشق

امیل زولا
امیل زولا، زاده ی ۲ آوریل ۱۸۴۰ و درگذشته ی ۲۹ سپتامبر ۱۹۰۲، رمان نویس، نمایشنامه نویس و روزنامه نگاری فرانسوی بود. او مهم ترین نماینده ی مکتب ادبی ناتورالیسم و عاملی مهم در گسترش تئاتر ناتورالیستی بود. زولا نویسندگی را در سبک عاشقانه آغاز کرد. او قبل از دستیابی به موفقیت به عنوان نویسنده، به عنوان کارمند در یک شرکت حمل و نقل کار می کرد و پس از مدتی در بخش فروش یک نهاد انتشاراتی مشغول به کار شد. زولا همچنین برای روزنامه های سیاسی مطلب می نوشت. او در سال ۱۸۶۷ و هنگامی که در کار روزنامه نگاری فع...
قسمت هایی از کتاب برای یک شب عشق (لذت متن)
شبی پاییزی در هوایی ابری و ملایم لولای پنجره صدای جیر جیر هولناکی داد.ژولین به خود لرزید و در برابر عماتی غم زده که غروب غرق در تاریکی اش میکرد ناخواسته قطره های اشک از چشم هایش جاری شدصبح باران زده بد و از بلوط های نیمه عریان بوی رگ متصاعد میشد. با این حال ژولین منتظز بود که پنجره با همان خشونتی که بسته شده بود از نو از شد ترز ظاهر شد سفید و رنگ پریده با چشمان از حدقه در آمده و موهایی که روی گردنش افتاده بود.