کتاب روباه

The Fox
کد کتاب : 50416
مترجم :
شابک : 978-6223320576
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1923
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب روباه اثر دیوید هربرت لارنس

بانفورد و مارچ در مزرعه ای با هم زندگی می کنند زیرا به نظر نمی رسد آنها با هم ازدواج کنند. اگرچه آنها تازه در اواخر دهه بیست زندگی خود هستند، اما در آن دوران، زنانی که هنوز در سن خود مجرد بودند، عموما تصور می‌شد که از ازدواج چشم پوشی کرده بودند. بانفورد بر خلاف همسرش که از نظر جسمی مردانه است، لاغر و ضعیف است. با این حال تاکید خاصی بر چهره مارچ شده است که زنانه و بیانگرانه است. زنان ترسان از زنانگی و باروری به تصویر کشیده می شوند. مثلا تلیسه را قبل از اینکه گوساله شود می فروشند.

روباه مانعی برای بنفورد و مارچ می شود، اما مارس متوجه می شود که نمی تواند آن را شکار کند و در عوض، شیفته آن می شود. اندکی پس از آن، هنری، مردی جوان، می آید تا پیش زنان بماند و ارتباطی بین روباه و هنری برقرار می شود.
دیوید هربرت ریچاردز لارنس (11 سپتامبر 1885 - 2 مارس 1930) رمان‌نویس، شاعر، نمایشنامه‌نویس، مقاله‌نویس، منتقد ادبی و نقاش انگلیسی بود که با نام دی اچ لارنس آثارش را منتشر کرد. آثار جمع‌آوری‌شده او، در میان چیزهای دیگر، بازتاب گسترده‌ای بر اثرات غیرانسانی مدرنیته و صنعتی‌سازی است. در آنها، برخی از مسائلی که لارنس بررسی می کند، سلامت عاطفی، سرزندگی، خودانگیختگی و غریزه است.

کتاب روباه

دیوید هربرت لارنس
دیوید هربرت لارنس معروف به دی اچ لارنس، زاده ی 11 سپتامبر 1885 و درگذشته ی 2 مارس 1930، نویسنده، شاعر، نقاش، مقاله نویس بریتانیایی و یکی از معتبرترین چهره های ادبیات زبان انگلیسی بود.لارنس در خانواده فقیری در شهر ایستوود ناتینگهام شایر در سال ۱۸۸۵ میلادی دیده به جهان گشود. وی پس از مدتی آموزگاری در سال ۱۹۱۱، نخستین داستان خود را به نام طاووس سفید نوشت. پس از آن، او در سال ۱۹۱۹ به اروپا و استرالیا و آمریکا سفر کرد و در این مدت داستان های بسیاری منتشر کرد که از میان آنها می توان به پسرها و عاشق...